Etusivu » Tiedotteet » Urheilu ja vapaa-aika » Cramo palkitsee huomenna USA-Itävalta-ottelussa Kisakallion jääkiekkohuoltajakoulutuksesta valmistuvat

Cramo

Kutsu.
Julkaistu: 03.05.2013 klo 13:15
Julkaisija: Cramo

Kutsumme toimituksenne edustajan mukaan Kisakallion jääkiekkohuoltajien täydennyskoulutuksesta valmistuvien

jääkiekkohuoltajien ”valmistujaistilaisuuteen”:

USA-Itävalta -ottelun erätauolla 4.5.2013 Hartwall Areenalla aitioon 204.

Koulutusohjelmasta valmistuu 14 henkilöä. Koulutus oli suunnattu jo jääkiekkohuoltajina toimiville henkilöille, joiden tavoitteena on tulevaisuudessa työskennellä SM-liiga- ja Mestisseuroissa tai alue- ja maajoukkueissa.

Koulutuksen toteutuksesta vastasivat yhteistyössä Kisakallion Urheiluopisto ja Suomen Jääkiekkohuoltajat ry. Koulutuksen ohjelmavastaavana toimii terveystieteiden maisteri, fysioterapeutti Aki-Matti Alanen.

Koulutuksessa keskityttiin käytännön taitojen kehittämiseen ja laaja-alaisen ammatillisen taustatiedon hankkimiseen. Koulutuksen keskeinen päämäärä oli, että huoltajat jo opiskelun aikana kehittävät oman seuransa huoltotoimintaa. Lisäksi opiskelijat pääsivät tutustumaan alan huipputoimijoiden työskentelyyn ja tiloihin.

OS/G Viestintä

Toni Perez