Etusivu » Tiedotteet » Urheilu ja vapaa-aika » Anton Lindfors X Gamesissa 12:s - sai paikan ensi vuodelle

Lumilautaliitto

Anton Lindfors X Gamesissa 12:s - sai paikan ensi vuodelle

Julkaistu: 25.01.2014 klo 00:05
Julkaisija: Lumilautaliitto

Anton Lindfors sijoittui alan suurimmassa kutsukilpailussa sijalle 12. Jussi jäi finaalin ensimmäiseen finaalilaskuun.

Aspenissa Coloradossa kisattiin tänään X Gamesin boardercrossissa. Kisa palasi X Gamesin ohjelmistoon vuoden tauon jälkeen.

Kisassa sekä Anton Lindfors että Jussi Taka pääsivät torstaisesta karsinnasta jatkoon. Itse finaalissa Anton ja Jussi joutuivat ensimmäisellä kierroksella samaan lähtöön. Siinä Jussi jäi neljänneksi ja Anton tuli kolmanneksi ja jatkoon.

Seuraavassa lähdössä Antonilla tuli muutamia kömmähdyksiä, eikä päässyt siitä jatkoon. Pikkufinaalissa Anton kaatui ja oli lopputuloksissa sijalla 12.

- Eka rundi oli hyvää skabailua ja oli siistiä vääntää Cheeverin (Jonathan) kanssa vastakkain. Tokassa laskussa jouduin vetämään liinat kiinni, muuten olisin saattanut tappaa hyvän kaverin, joka kaatui edessä - ei ollut vaihtoehtoa. Pikkufinaalissa oli sitten aika tyhjä olo ja oli vaikea syttyä enää, kun finaalipaikka oli mennyttä, olympialaiset oli mielessä ja ehjänä oleminen siellä. Se nyt meni sitten aika pieleen ja kaaduin toisessa hyndässä. Mutta sama se, onko täällä 7:s vai 12:s. 12 parasta saa kutsun ensi vuodelle, niin hyvä, että sen ainakin varmistin. Voitosta sitä kuitenkin haluaisin laskea, Anton Lindfors kommentoi.

Lumilautaliiton toiminnanjohtaja Mats Lindfors puh. 0400-747356 / email. mats.lindfors@fsa.fi
tiedottaja Tuukka Tams, puh. 044-5431740 / email. tuukka.tams@fsa.fi
crossin valmentaja Juha Guttorm, puh. 040-7251047 / juha.guttorm@fsa.fi