Etusivu » Tiedotteet » Urheilu ja vapaa-aika » Agilityn suomenmestaruuskilpailut viikonloppuna Kirkkonummella

Suomen Agilityliitto ry

Agilityn suomenmestaruuskilpailut viikonloppuna Kirkkonummella

Julkaistu: 13.06.2013 klo 11:57
Julkaisija: Suomen Agilityliitto ry

Kirkkonummella kilpaillaan koiraurheilulaji agilityn suomenmestaruuksista 15.-16.6.2013. Tervetuloa Kirkkonummen keskusurheilupuistoon seuraamaan Suomen agilityvuoden päätapahtumaa, jossa on viikonlopun aikana mahdollista kokea yli 2100 ihmisen ja koiran yhteistä urheilusuoritusta.

Kilpailut järjestävä Kirkkonummen Kennelkerho toivottaa myös median edustajat tervetulleeksi kisapaikalle. Ota yhteys toimistoomme kilpailupaikalla tai ennakkoon Liisa Sarjaseen saadaksesi opastusta agilityyn tai haastateltavaksi lajin huippuja.

Liitteenä oleva teksti ja kuvat ovat heti julkaisuvapaita. Valokuvan yhteydessä tulee mainita kuvaajan nimi ja yritys: ”Jukka Pätynen / Koirakuvat.fi”. Kuvassa on Kirkkonummen Kennelkerhoa edustava Pohjoismaiden mestari Anu Rajaheimo koiransa shetlanninlammaskoira Riinan kanssa.

Liisa Sarjanen, liisa.sarjanen@tamro.com
Aikataulut, tulokset ja muu kisainfo www.agilitysm2013.net
Lisätietoa lajista, Suomen Agilityliitto www.agilityliitto.fi

Agility on ihmisen ja koiran yhteistyöhön perustuva liikuntamuoto, joka sopii kaiken ikäisille ihmisille. Suomessa agilityn parissa liikkuu yli 10 000 ja maailmanlaajuisesti yli 100 000 harrastajaa. Suomen Agilityliitto SAGI on suomalaisten agilityä harrastavien yhdistysten muodostama liitto. Liiton pääasiallisena tarkoituksena on edistää ja kehittää agilityurheilua, -liikuntaa ja -harrastetoimintaa tavoitteenaan ihmisten fyysinen, psyykkinen ja sosiaalinen kehittäminen.