Etusivu » Tiedotteet » Ulkomaat » Vincit valittiin toistamiseen Suomen edustajaksi European Business Awards -kilpailun finaaliin

Vincit Oy

Julkaistu: 15.08.2013 klo 12:04
Julkaisija: Vincit Oy

Tamperelainen ohjelmistotalo Vincit Oy kilpailee jälleen arvostelun yrityspalkinnon voitosta. Kilpailun palkinnot jaetaan Euroopan parhaille liikeyrityksille tunnustuksena poikkeuksellisesta kyvykkyydestä liiketoimintaosaamisen, luovuuden ja hyvien käytäntöjen saralla.

European Business Awards 2013/14 -kilpailu pyrkii tukemaan eurooppalaisten yritysten kehittymistä vahvemmiksi ja löytämään esimerkkejä onnistumisista. Kilpailun pääsponsori on talousalan palveluita tarjoava yritysverkosto RSM International.

Vuonna 2011 Vincit sai Ruban d’Honneur -kunniamaininnan European Business Awards -kilpailussa ja valittiin kymmenen finalistin joukkoon. Tänä vuonna Vincit on valittu uudelleen edustamaan suomalaisia yrityksiä. Finaaliin pääsi 527 yritystä 31 maasta. Voittajat julkistetaan huhtikuussa 2014.

”Olen erittäin ylpeä, että Vincit saa edustaa Suomea jo toisen kerran European Business Awardsissa. Tämä on upea tunnustus kaikkien vincitläisten asiakas- ja työntekijätyytyväisyyden eteen tekemälle työlle”, kommentoi Vincitin toimitusjohtaja Mikko Kuitunen.

Vincit Oy
Toimitusjohtaja Mikko Kuitunen
mikko.kuitunen@vincit.fi

Vincit on vuonna 2007 Tampereen Hervannassa perustettu ohjelmistotalo, jossa työskentelee parhaillaan 75 asiantuntijaa. Yrityksen pääliiketoiminta on räätälöityjen ohjelmistojen tuotekehityspalvelut. Huippulaadun takeena Vincit tarjoaa toimituksilleen sataprosenttisen tyytyväisyystakuun. www.vincit.fi