Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Yrittäjän päivän tapahtuma Haminan Rautakorttelissa huomenna torstaina 5.9.2013 klo 12–17

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

Kutsu.
Julkaistu: 04.09.2013 klo 08:31
Julkaisija: Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

Aika: torstaina 5.9. klo 12–17

Paikka: Rautakortteli, os. Raatihuoneentori 16, Hamina

Tervetuloa tutustumaan millaisia palveluja seudun yrityksille ja yrittäjiksi aikoville on tarjolla & mitä kaikkea yhdessä tekemällä saadaan aikaan!

Iltapäivän ohjelmassa luvassa:

• Tietoa palveluista seudun yrityksille ja yrityksen perustajille
  • Maaseutuyrittämisestä, maataloustukiasioista, tarkastuksista ja neuvonnasta
  • Tontti- ja kaavoitusasioista, rakennusvalvonnasta sekä lupa- ja ympäristövalvonta-asioista
  • Matkailun mahdollisuuksista, ajankohtaisista tapahtumatuotannoista ja matkailuhankkeista
  • Hevosajelua kärreillä, Mervi Visuri & Leo
  • Yritys- ja tuote-esittelyjä – esillä mahtavaa haminalaista osaamista eri aloilta!
  • Mahdollisuus testata Serious Games Finlandin  Liitäjä-hyötypeliä  ja tietoa seudun kehittyvästä pelialasta
  • Tarjolla Poikelan tilan marjamehuja ja pientä tarjoilua

Tapahtumaa ovat järjestämässä mm. Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö Cursor ja Haminan kaupungin maaseutu-, matkailu- ja tapahtumapalvelut sekä tekninen toimi, ProAgria Etelä-Suomi ja Kaakkois-Suomen TE-toimisto.

Tilaisuus on kaikille avoin ja maksuton.

Haminan Raatihuonetta vastapäätä osoitteessa Raatihuoneentori 16 sijaitsee Rautakortteli, josta löytyy mm. Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö Cursorin ja ProAgrian toimipisteet, Haminan kaupungin maaseutupalvelut, matkailu- ja tapahtumapalvelut ja Matkatoimisto Monica Tours.

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö vastaa Kotkan, Haminan, Miehikkälän, Pyhtään ja Virolahden kuntien yritysneuvonnasta ja toteuttaa seudun elinkeinokehittämishankkeita. Cursor palvelee Etelä-Kymenlaakson yrittäjiä, yrittäjiksi aikovia ja seudulle asettuvia yrityksiä liiketoiminnan perustamis- ja kehittämisasioissa. Laaja seudullinen yhteistyöverkostomme mahdollistaa monipuoliset palvelut alueemme yritysten käyttöön. Cursor Oy kuuluu Yritys-Suomi Kotkan-Haminan seutu -verkostoon, joka tarjoaa yrityksille ja yrittäjiksi aikoville monipuolisia palveluja. Verkoston muita jäseniä ovat Finnvera Oyj Lappeenrannan aluekonttori, Kaakkois-Suomen ELY-keskus, Kaakkois-Suomen TE-toimisto ja ProAgria Etelä-Suomi sekä BIC Kymi ry.

Cursorin toimipisteet sijaitsevat Kotkassa Eagle-talossa E18-tien varrella ja Haminan keskustassa Raatihuoneentorilla. Cursorin omistavat seudun kunnat (Kotka, Hamina, Pyhtää, Virolahti ja Miehikkälä) yhdessä alueen teollisuusyritysten ja rahoituslaitosten kanssa.

www.cursor.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon