Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Vuoden Opteam-yrittäjien valmennus tuotti MM-kultaa

Opteam

Vuoden Opteam-yrittäjien valmennus tuotti MM-kultaa

Julkaistu: 05.04.2014 klo 07:42
Julkaisija: Opteam

Opteam on palkinnut vuoden Opteam-yrittäjinä Melina ja Jarkko Niemen perjantaina 4.4. järjestetyssä Suomen Franchising-Yhdistyksen vuotuisassa Franny Awards -tapahtumassa. Viidennettä kertaa jaettu tunnustus tuli tamperelaiselle yrittäjäpariskunnalle menestyksekkäästä ja vastuullisesta franchising-toiminnasta Opteam-ketjussa.

Opteamin omistajan Mika Eskolan mukaan valinnassa korostuivat Melina ja Jarkko Niemen saavuttama merkittävä liikevaihdon kasvu, ottaen huomioon, että koko henkilöstöpalvelualan liikevaihto laski 2013.

– Niemet hyödynsivät parhaiten Opteam-ketjun laajaa palvelukokonaisuutta, ja he laajensivat edelleen toimintaansa, avaamalla uudet Opteam-toimipisteet Sastamalaan ja Kokkolaan. He tekivät myös menestyksekästä valmennusyhteistyötä Suomen Nuorten Leijonien kanssa, kun nuorten jääkiekkomaajoukkue voitti alkuvuodesta Malmön MM-kisoissa kultaa, Eskola kertoo.

Eskolan mukaan Nimet ovat erinomainen osoitus siitä, mitä yrittäjyys voi olla parhaimmillaan.

– Melina ja Jarkko Niemessä on sopivassa suhteessa osaamista, halua ja rohkeutta. Niemien tarina on vasta aluillaan ja tulemme kuulemaan heidän kasvutarinastaan vielä tulevaisuudessa, Eskola jatkaa.

Melina ja Jarkko Niemi ovat otettuja saamastaan tunnustuksesta. Niemien mukaan heidän kaikkea toimintaansa ohjaa vastuullisuus, eettisyys ja aito tekemisen meininki. He arvostavat yrittäjinä Opteamin tarjoamaa vahvaa konseptia, joka yhdessä sitoutuneen henkilöstön kanssa on mahdollistanut kannattavan kasvun ja laajentumisen.

– On hienoa että franchising-yrittäjiä palkitaan, koska se on yksi tunnustus siitä, että olemme tehneet työmme hyvin ja myös muut ovat sen huomanneet. Haluamme olla omalta osaltamme kehittämässä suomalaista työelämää ja tarjota henkilöstöpalveluja, joilla on yhteiskunnallista ja työllistävää merkitystä myös alueellisesti, Melina Niemi kertoo.

– Olemme erittäin ylpeitä työntekijöistämme ja heidän vahvasta panoksestaan yrityksemme kehittämisessä. Suhtaudumme positiivisesti tulevaisuuteen ja uskomme tämän näkyvän myös ulospäin, Jarkko Niemi lisää.

Melina ja Jarkko Niemen franchising-yritys on toiminut vuodesta 2008 ja sen liikevaihto oli päättyneellä tilikaudella 13,5 M€. Niemet toimivat Pirkanmaan lisäksi Pohjanmaalla ja Satakunnassa, ja heillä on Opteam-toimipisteet Tampereella, Sastamalassa, Porissa, Seinäjoella, Vaasassa ja Kokkolassa.

Melina Niemi, Opteam-yrittäjä, puh. 050 560 2851, melina.niemi@opteam.fi

Jarkko Niemi, Opteam-yrittäjä, puh. 040 558 9856, jarkko.niemi@opteam.fi

Mika Eskola, hallituksen jäsen, puh. 040 543 3898, mika.eskola@opteam.fi

Opteam on yksi Suomen suurimmista henkilöstöpalvelualan yrityksistä. Valttejamme ovat vastuullisuus, vahva toimiala-osaaminen ja innovatiivinen tapa toimia. Yhdistämme valtakunnallisen konseptin ja paikallistuntemuksen edut yli 30 toimiston voimin Helsingistä Sodankylään. Suomen lisäksi meillä on vankka jalansija Puolassa, Slovakiassa ja Filippiineillä. Opteamin liikevaihto oli 65 milj. € vuonna 2013. www.opteam.fi