Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Vincit tarjoaa neljälle ohjelmistoalan nousevalle tähdelle unohtumattoman kesän Tampereella

Vincit Oy

Julkaistu: 11.06.2013 klo 09:39
Julkaisija: Vincit Oy

Summer@Vincity kesäohjelmassa toteutetaan uudenlainen ulkoilupalvelu pirkanmaalaisille

Tamperelainen ohjelmistotalo Vincit Oy järjestää kesällä 2013 ohjelman, jossa opiskelijat toteuttavat unelmien ohjelmistoprojektin Vincitin asiantuntijoiden ohjauksessa. Ohjelma on ainutlaatuinen mahdollisuus päästä tutustumaan yhteen Suomen menestyneimmistä ohjelmistotaloista.

Hakuaika ohjelmaan päättyi tammikuussa 2013 ja hakemuksia tuli runsaasti suomalaisista korkeakouluista, yliopistoista ja ammattikorkeakouluista. Ohjelmaan valittiin haastattelujen ja ohjelmointinäytteiden perusteella neljä ohjelmistoalan opiskelijaa.

Summer@Vincityssä toteutetaan ulkoilu- ja liikuntareittipalvelu. Palvelussa kuka tahansa netin käyttäjä voi merkitä kartalle ulkoilureitin, ladata kuvia reiteiltä ja kommentoida muiden käyttäjien lisäämiä reittejä, kuvia ja kohteita. Kesän jälkeen palvelusta löytyvät Pirkanmaan parhaat lenkkeilypolut, laavut sekä pyöräilyreitit. Talvella voi lisäksi tarkastaa myös esimerkiksi hiihtolatujen kunnon. Palvelu toteutetaan mobiililaitteille optimoituna verkkopalveluna.

Summer@Vincity alkoi toukokuun 27. päivä ja kestää elokuun loppuun saakka. Vincit tarjoaa valituille asunnon Vincitin toimiston läheltä, työvälineet, mentorin ja 2000 € kuukausipalkan.

Ohjelma toteutetaan yhteistyössä Avoimen Tampereen, Valomon, Aamulehden ja Demolan kanssa. Projektin edistymistä voi seurata jatkossa www.vincity.fi-sivun kautta.

Anssi Kuutti
Vincit Oy / Tiiminvetäjä
anssi.kuutti@vincit.fi

www.vincity.fi

Vincit on vuonna 2007 Tampereen Hervannassa perustettu ohjelmistotalo, jossa työskentelee parhaillaan 72 asiantuntijaa. Yrityksen pääliiketoiminta on räätälöityjen ohjelmistojen tuotekehityspalvelut. Huippulaadun takeena Vincit tarjoaa toimituksilleen sataprosenttisen tyytyväisyystakuun. www.vincit.fi.