Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Vincit Oy harkitsee listautumista pörssiin ja etsii kumppania – tavoitteena mullistaa Suomen digitalisoituminen

Vincit Oy

Julkaistu: 01.06.2015 klo 15:00
Julkaisija: Vincit Oy

Suomen paras työpaikka, ohjelmistotalo Vincit Oy aikoo laajentua kokonaisvaltaisten IT-palveluiden tarjoajaksi. Samassa yhteydessä tutkitaan myös mahdollisuutta listautua First North Finland -markkinapaikalle.

Kahdeksan toimintavuotensa aikana Vincit on kasvanut lähes 150 huippuasiantuntijan ohjelmistotaloksi, joka on toimittanut asiakkailleen satoja räätälöityjä ohjelmistoja 100 % tyytyväisyystakuulla. Jatkossa Vincit aikoo tarjota ohjelmistokehityksen lisäksi yrityksille samalta luukulta mm. laitteet, jatkuvat palvelut, tietoturvan ja palvelinkapasiteetin. Koko paketin saa halutessaan mallilla, jossa kustannukset on ennustettavat myös tapauksessa, jossa parhaan lopputuloksen tuottaminen vaatii myös räätälöityä ohjelmistokehitystä.

Täyden digipalvelun leasing-tyyppisen liiketoimintamallin mahdollistaminen ja palvelutarjooman laajentuminen vaatii pääomaa ja Vincit harkitsee sen hakemista julkisilta markkinoilta, listautumalla First North Finland -markkinapaikalle. Samalla Vincit etsii IT-ympäristöjen toteuttamiseen sekä jatkuvien palvelujen tarjoamiseen luotettavaa kumppania, jolle tyytyväisyystakuu ei kuulosta mahdottomalta ajatukselta.

Vincitin toimitusjohtaja Mikko Kuitunen kertoo: "Suomen digitalisoituminen on ollut hidasta, ja monet yritykset sekä niiden asiakkaat ovat kärsineet epäonnistumisista, julkishallinnon organisaatioista ja kansalaisista puhumattakaan. Haluamme tarjota suomalaisille yrityksille ja julkishallinnolle digijytkyn – kaikki IT-palvelut 100 % tyytyväisyystakuulla ja ainutlaatuisella liiketoimintamallilla."

Kumppaniehdokkaat voivat ilmoittautua osoitteeseen tositarkoituksella@vincit.fi 30.6.2015 mennessä. Tuoreen tilinpäätöksen ja/tai organisaation unelman lähettäneille varma vastaus.

Vincit Oy
Toimitusjohtaja Mikko Kuitunen
mikko.kuitunen@vincit.fi

Mediapankki: https://www.flickr.com/vincitoy

---

Vincit on Suomen paras työpaikka 2014 ja 2015. Vuonna 2007 perustettu Vincit on ohjelmistotalo, jossa työskentelee parhaillaan 145 asiantuntijaa Tampereella ja Helsingissä. Huippulaadun takeena Vincit tarjoaa toimituksilleen sataprosenttisen tyytyväisyystakuun. www.vincit.fi.