Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Työhyvinvointi lisääntynyt merkittävästi alle 35-vuotiailla

Teknologiateollisuus ry

Työhyvinvointi lisääntynyt merkittävästi alle 35-vuotiailla

Kutsu.
Julkaistu: 28.05.2012 klo 15:31
Julkaisija: Teknologiateollisuus ry

Toimituksenne edustaja on lämpimästi tervetullut Hyvä työ – Pidempi työura -hankkeen laajentumisvaiheen tiedotustilaisuuteen, jossa esitellään hankkeessa tehdyn vaikuttavuustutkimuksen tuloksia.

Tilaisuudessa on tarjolla aamiainen.

Aika: 5.6.2012 klo: 08.15

Paikka: Sokos Hotel Presidentti, Helsinki

Teknologiateollisuuden työhyvinvointihanke, Hyvä työ - Pidempi työura, on edistänyt erityisesti nuorten työntekijöiden työhyvinvointia. Vaikuttavuustutkimuksen mukaan myös alle 35-vuotiaiden toimihenkilöiden työhyvinvointi on lisääntynyt. Merkittävää parantumista on saatu aikaan työmotivaation, työjärjestelyiden ja esimiehen palautteen osalta. Myös luottamus työnantajaan on lisääntynyt. Yrityskohtaiset erot muutoksissa ovat kuitenkin huomattavia.

”Yrityksissä koetaan, että yhteistoiminta työpaikoilla on parantunut ja innostus työhyvinvoinnin kehittämiseen on säilynyt”, toteaa hankkeessa työhyvinvoinnin asiantuntijana toimiva professori Juhani Ilmarinen

Hyvä työ – Pidempi työura -hankkeessa mukana lähes 50 yritystä

Yritysten ja sidosryhmien edustajat kokoontuvat kuulemaan tuloksista ja hyvistä toimintamalleista kesäseminaariin Helsinkiin 5.6. Hanke laajenee edelleen, ja uusia yrityksiä otetaan mukaan teknologia-alalta. Projektipäällikkö Tiina Hartikaisen mukaan hankkeen tavoitteena on edistää työhyvinvointia, pidentää työuria ja saada aikaan yhdessä tekemistä yrityksissä. Yhteismitalliset työkalut tekevät tuloksista vertailukelpoisia.

Ilmoittautumiset: Sirkka Laasasenaho, sirkka.laasasenaho@teknologiateollisuus.fi

Hankkeen kotisivut www.tyohyvinvointi.info

Tiina Hartikainen

projektipäällikkö, Hyvä työ – Pidempi työura -hanke

Teknologiateollisuus ry

puh. +358 50 586 2879

tiina.hartikainen@teknologiateollisuus.fi

Teknologiateollisuus on Suomen tärkein elinkeino, sen edustamat toimialat vastaavat 60 % maan viennistä ja 80 % koko elinkeinoelämän tutkimus- ja kehitysinvestoinneista. Teknologiateollisuus työllistää Suomessa suoraan 290 000 henkilöä. Teknologiateollisuuteen kuuluu viisi päätoimialaa, jotka ovat elektroniikka- ja sähköteollisuus, kone- ja metallituoteteollisuus, metallien jalostus, suunnittelu- ja konsultointi sekä tietotekniikka-ala.