Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Tuuletuspäivänä huiveja ja kravatteja voi löysätä Uusi valmennus johdattaa perisynneistä yhteisiin periaatteisiin

Valoa Näkyvissä

Julkaistu: 25.02.2015 klo 06:15
Julkaisija: Valoa Näkyvissä

Tuuletuspäivä on valmennuskokonaisuus, jossa raikkaalla tavalla puhalletaan uutta hehkua työhön, työn tekemiseen ja työpaikan yhteishenkeen. Tässä valmennuksessa ilo, rentous ja luovuus paiskaavat kättä tuottavuuden, ammattitaidon ja kehittämisen kanssa.Tuuletuspäivänä saa tuulettaa niin onnistumisia kuin epäonnistumisiakin! Valmennus lanseerattiin ja esiteltiin Kontoret Erottajalla tiistai-iltana 24.2.2015. Samalla julkistettiin Tuuletuspäivä-mainosvideo.

Työpaikan 7 tarvetta – 7 perisyntiä - 7 periaatetta

- Kyseessä on joustava valmennus, jonka intensiteetin ja tavoiteasettelun määrittää asiakas itse. Tuuletuspäivää on mahdollista räätälöidä aina puolen päivän minivalmennuksesta kolme päivää kestävään valmennuskokonaisuuteen saakka. Kolmen päivän valmennuskokonaisuus käsittää työpaikalla tehtävän alkukartoituksen, aktiivista työskentelyä ja konkreettista kehittämistä sekä seurantatapaamisen, Tarja Seppälä kertoo.

- Työpaikan toimintatapoja tarkastellaan yksilön, yhteisön tai yrityksen tarpeiden näkökulmasta, tutkitaan työpaikan käytänteitä ”työelämän perisynnit” -vinkkelistä ja rakennetaan yhdessä yhteiset toimintaperiaatteet juuri tälle kyseiselle työpaikalle. Tarkoituksena on, että valmennuksesta ei lähdetä tyhjin käsin tai pahalla mielellä, jatkaa Terhi Lavonen.

– Tuuletuspäivä on kokonaisuus, jossa pääosaa eivät esitä kalvosulkeiset tai post-it laput, vaan ihmiset ja heidän toiveensa ja tavoitteensa, toteavat Lavonen ja Seppälä vielä lopuksi.

Tuuletuspäivä-valmennusta voi tilata huhtikuun alusta alkaen.

Tarinakonttori Terhi&Tarja on kahdentyönohjaajan ja työyhteisövalmentajan, Terhi Lavosen ja Tarja Seppälän yhteinen konttori. Tarja on ValoaNäkyvissä yrityksen toimitusjohtaja ja Terhi taas toimii Ajatusvoimala Aikatrassa johtajana. Kummallakin on kokemusta erilaisissa työyhteisöissä työskentelemisestä ja kouluttamisesta, esimiehenä toimimisesta sekä yksilöiden ja ryhmien valmentamisesta ja innostamisesta. Tuuletuspäivä on tällä hetkellä Tarinakonttorin kärkituote.

Lisätiedot ja kyselyt:

Terhi Lavonen, työnohjaaja (STOry)
kouluttaja, työyhteisövalmentaja
p. 044 971 2094
terhi@aikatra.com / www.aikatra.com

Tarja Seppälä, työnohjaaja (STOry)
kouluttaja, työyhteisövalmentaja
p. 0400 400 677 tarja@valoanakyvissa.fi