Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Tuskaa vai tuloksia - millainen johtaminen tuo tulosta myös vaikeassa markkinatilanteessa?

MPS Prewise

Kutsu.
Julkaistu: 24.02.2014 klo 10:11
Julkaisija: MPS Prewise

Suomalaisten organisaatioiden vuoden 2014 suurin johtajuushaaste on tuottavuuden kasvattaminen. Investors in People -johtamismalli ohjaa toimintaa oikeaan suuntaan, ja auttaa mittaamaan sitä, miten hyvin organisaatiosi johtamisessa onnistuu. Samalla se myös tarjoaa eväitä toiseen suureen johtamishaasteeseen, työntekijöiden työtyytyväisyyden ja sitoutumisen lisäämiseen alati kasvavien paineiden keskellä.

MPS on jatkossa Investors in People -johtamismallin yhteistyökumppani Suomessa. 4.3. järjestettävässä aamupäiväseminaarissamme Investors in People Internationalin Contracts Manager ja ihmislähtöisen johtamisen asiantuntija Bill Reed kertoo tarkemmin siitä, miten tavoitteellista ja strategialähtöistä ihmisten johtamista voidaan kehittää ja mitata. Aiheeseen meidät johdattaa aamupäivän isäntä Petteri Kilpinen MPS-Yhtiöistä, ja käytännön esimerkkejä ihmisten johtamisen kehittämisestä tarjoaa sertifioitu Investors in People -auditoija Päivi Nordin MPS Prewisestä.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan tästä >>

Paikkoja on rajoitetusti. Seminaari on maksuton.

Aika:
tiistai 4.3.2013 klo 9.00-11.00. Aamukahvi klo 8.30.
Paikka: Radisson Blu Royal Hotel, Runeberginkatu 2, Helsinki

Kenelle: Seminaari sopii erityisesti yritysjohdolle, liiketoimintavastaaville sekä osaamisen kehittämisestä vastaaville henkilöille.

MPS Prewise lyhyesti

MPS Prewise on johtamisen kehittämisen ja valmennuksen erikoisosaaja sekä digitaalisen oppimisen ja muutoksenhallinnan markkinajohtaja.

MPS Prewise on Suomen vahvin monimuotovalmennuksen (blended learning) asiantuntija, joka yhdistää konsultoinnin, lähivalmennuksen ja verkkokoulutuksen yhdeksi kokonaisuudeksi. MPS Prewise suunnittelee ja toteuttaa verkkoratkaisuja liiketoiminnan muutosten läpiviemiseen, myynnin ja asiakkuuden tukeen sekä osaamisen kehittämiseen digitaalisissa kanavissa. MPS Prewise on osa MPS-Yhtiöitä.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki