Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Turvatiimiltä yli 100 kesätyöpaikkaa nuorille

Turvatiimiltä yli 100 kesätyöpaikkaa nuorille

Julkaistu: 16.03.2016 klo 12:00
Julkaisija: Turvatiimi

Turvallisuus- ja vartiointipalveluja sekä turvatekniikkaa tarjoava Turvatiimi rekrytoi täksi kesäksi yli 100 kesätyöntekijää turvallisuus- ja vartiointitehtäviin eri paikkakunnille ympäri Suomea. Eniten työpaikkoja on tarjolla pääkaupunkiseudulla. Turvatiimi hakee kesätyöntekijöitä mm. paikallis- ja piirivartiointiin, järjestyksenvalvontaan sekä aula- ja vastaanottotehtäviin.

Kesätyö on erinomainen tilaisuus oppia työelämän pelisääntöjä ja kesätyöpaikka Turvatiimissä tuo hyvää kokemusta tuleviin turvallisuusalan työpaikkoihin ja opintoihin. Kesätyöstä saa kokemusta turvallisuusalasta ja asiakaspalvelusta, mahdollisuuden verkostoitua alan ammattilaisten kanssa sekä valmiudet tulla alan osaajaksi. ”Rekrytoimme tänä kesänä jopa yli 100 työntekijää ja pääsemme tarjoamaan mm. alasta kiinnostuneille nuorille työmahdollisuuksia ja näin auttamaan heitä pääsemään kiinni työelämän alkuun”, sanoo Turvatiimin henkilöstöjohtaja Anrika Salonen.

Turvatiimin tavoitteena on edistää nuorten pääsyä kesätöihin ja tarjota jatkossa töitä esimerkiksi osa-aikaisesti opintojen ohessa. Useat Turvatiimillä työskennelleet kesätyöntekijät palaavat vuosi toisensa jälkeen työskentelemään tutuksi tulleen työnantajan palveluksessa. ”Hyvät kokemukset kesätyöstä takaavat meille työvoiman pysyvyyttä”, kertoo Salonen.

Turvatiimi on kolmatta kertaa mukana Vastuullinen Kesäduuni 2016 –kampanjassa, joka tarjoaa kesätyönhakijoille vinkkejä työnhakuun ja haastaa suomalaisen kesätyön nousemaan uudelle tasolle. Kampanjaa on toteuttamassa jo 295 työnantajaa, joita yhdistää kiinnostus nuorten työelämäkysymyksiin. ”Vastuullinen Kesäduuni on tullut osaksi meidän kesärekrytointia, ja osallistumalla haluamme näyttää esimerkkiä vastuullisena työnantajana ja kertoa vastuullisista tavoistamme toimia. Siitä yksi konkreettinen esimerkki, joka on keskeisessä roolissa turvallisuusalalla, on kouluttaminen - osa tulevista kesätyöntekijöistä on jo osallistunut vartija- ja voimankäyttökursseille”, jatkaa Salonen.

Kesätyöpaikkoja Turvatiimillä voi hakea osoitteessa http://www.turvatiimi.fi/kesäduuni

Lisätietoja

Anrika Salonen, henkilöstöjohtaja, Turvatiimi Oy, anrika.salonen@turvatiimi.fi, puh. 0207 363 201

Turvatiimi Oy