Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Tuoterengas isännöi valtakunnallisia työpajapäiviä 26.–27.3.

Tuoterengas

Tuoterengas isännöi valtakunnallisia työpajapäiviä 26.–27.3.

Julkaistu: 19.03.2014 klo 09:02
Julkaisija: Tuoterengas

Valtakunnallinen työpajayhdistys ry (TPY) on valinnut Tuoterenkaan paikalliseksi kumppaniksi Työpajapäivien 2014 järjestelyihin. Tapahtuma järjestetään Sibeliustalossa 26.-27.3., ja päivät kokoavat 500 sosiaalisen työllistämisen ammattilaista Lahteen.

Työpajapäivien teema on tänä vuonna Laatua yhteistyöstä ja verkostoista. Tapahtumassa käsitellään sitä, miten työpajatoiminnan laatua voidaan mitata, todentaa ja parantaa.

Ohjelmassa on käytännön esimerkkejä onnistuneesta laatutyöstä, verkostoitumisesta ja yhteistyöstä sekä tulevaisuudennäkemystä ja laajoja katsauksia alan ajankohtaisiin kysymyksiin. Seminaarin osallistujilla on myös mahdollisuus vierailla kahdessa Tuoterenkaan toimipisteessä, Asikkalan työpajalla ja kierrätysmyymälä Patinassa.

Tarkempi ohjelma löytyy TPY:n nettisivuilta: www.tpy.fi - Mitä me teemme - Tapahtumat ja koulutukset

Valtakunnallinen työpajayhdistys ry on työpaja-ammattilaisten vuonna 1997 perustama järjestö. Järjestön jäsenenä on yli 200 työpajaa ja sosiaalisen työllistämisen organisaatiota Suomesta.

Lehdistö on tervetullut paikalle. Toivomme mahdollisten haastatteluaikojen sopimista etukäteen.

Tuoterengas, kehittämispäällikkö Ensio Sipilä, puh. 050 502 0628

TPY, toiminnanjohtaja Mari Ahonen-Walker, puh. 010 279 2724

Työpajapäivien ohjelma: http://www.tpy.fi/mita_me_teemme/tapahtumia-ja-koulutusta/valtakunnalliset-tyopajapaivat-22/

Tuoterengas tarjoaa heikossa työmarkkina-asemassa oleville henkilöille yksilöllisiä ja räätälöityjä työllisyyspolkuja. Työhönvalmennusta järjestetään Lahdessa, Hollolassa, Orimattilassa, Nastolassa, Asikkalassa ja Padasjoella. Tuoterengas on osa Päijät-Hämeen koulutuskonsernia. www.tuoterengas.fi