Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Toimintaympäristö elää ja muuttuu - riittääkö organisaation ketteryys?

MPS Career

Toimintaympäristö elää ja muuttuu - riittääkö organisaation ketteryys?

Kutsu.
Julkaistu: 01.10.2013 klo 13:14
Julkaisija: MPS Career

Haasteelliset ajat koettelevat yrityksiä työnantajina kun taloustilanne maailmanlaajuisesti elää ja synnyttää epävarmuutta. Miksi toiset organisaatiot ja niiden henkilöstö kestävät muutostilanteet paremmin kuin toiset?

Aamiaistilaisuus torstaina 24.10.2013 klo 8.30 -10.30

Jaa kollegalle >>

Tule kuuntelemaan ja keskustelemaan miten varmistetaan yrityksen menestys muuttuvassa toimintaympäristössä ja millaisia henkilöstön johtamisen haasteita täytyy ratkaista nopeasti muuttuvissa tilanteissa? Entä miten tarvittavia muutoksia voidaan vauhdittaa?

Tervetuloa ja tilaisuuden avaus
Pirjo Varjus-Pitkälä, toimitusjohtaja, MPS Career Oy

Onninen Group – jatkuvaa muutoksen johtamista kansainvälisessä ICT-organisaatiossa
Terhi Nyyssönen, tietohallintojohtaja, Onninen Group

Miten yhdistämme inhimillisen konsultoinnin ja digitaaliset ratkaisut hyvässä muutos- ja henkilöstöjohtamisessa?
  • Ainutlaatuinen Urapolku-palvelu auttaa yksilöitä eteenpäin työelämän solmukohdissa.
    Päivi Montgomery, konsultti, MPS Career Oy

• HR-Partner palvelut tukee hyvien henkilöstökäyntänteiden juurruttamisessa ja jatkuvassa kehittämisessä
    Tomi Välimäki, kehitysjohtaja, MPS-Yhtiöt Oy
Aamiaista on tarjolla klo 8.30 alkaen.
Ohjelma alkaa klo 8.45.

MPS Career Oy
Paciuksenkatu 27, 4 krs.
Kartta

Tilaisuuteen voit osallistua myös MPS:n Tampereen, Turun tai Oulun toimistolta videoyhteyden kautta. Ilmoittautuessasi mainitse tällöin paikkakunta. Katso toimistojen yhteystiedot täältä.

Ilmoittaudu tästä 18.10. mennessä >>

Lämpimästi tervetuloa!
Pirjo Varjus-Pitkälä

MPS-Yhtiöt lyhyesti

MPS on suomalainen, kansainvälisesti toimiva johtamisen, muutoksenhallinnan ja strategisten henkilöstöratkaisujen asiantuntija. 38 vuoden kokemuksella tiedämme, että hyvä johtaminen ja motivoitunut henkilöstö ovat lähtökohta liiketoiminnan menestykselle. Suomessa yhtiöitämme ovat MPS Executive Search Oy, MPS Career Oy, Profisso Oy sekä Prewise Oy. Baltiassa, Venäjällä ja Kiinassa toimivat MPS-yhtiöt sekä kansainväliset verkostomme EXS International ja Career Star Group varmistavat asiakkaan tarpeisiin vastaamisen maailmanlaajuisesti.

www.mps.fi, www.mpsglobe.com

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon