Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Tiedote 18.8.2014: Opteam uskoo Kuopion työllisyysnäkymien kehittymiseen ja avaa toimipisteen Technopolikseen

Opteam

Julkaistu: 18.08.2014 klo 06:00
Julkaisija: Opteam

Henkilöstöpalveluyritys Opteam on avannut Kuopion Technopolikseen toimipisteen ja tarjoaa jatkossa entistä kattavammin henkilöstövuokraus-, rekrytointi- ja henkilöarviointipalveluja alueen yrityksille, sekä monipuoliset koulutus- ja perehdytystilat työntekijöille.

– Kuopion ja Pohjois-Savon alueella on kehittyvät työllisyysnäkymät ja haluamme olla edesauttamassa paikallisten työmarkkinoiden toimivuutta. Kuopiossa ja esimerkiksi Iisalmessa on merkittävää teollisuutta, joka työllistää ihmisiä tulevaisuudessakin. Kuopio on myös suosittu opiskelupaikkakunta, johon hakeutuu töihin innokkaita nuoria laajalta maantieteelliseltä alueelta. Paikallisella toimipisteellä pystymme palvelemaan niin nykyisiä kuin tulevia asiakkaita ja työntekijöitämme entistä tehokkaammin, Opteamin Keski- ja Itä-Suomen aluejohtaja Anssi Nieminen toteaa.

Niemisen mukaan asiakkaiden tarpeet pystytään huomioimaan kokonaisvaltaisesti, hyödyntämällä Opteamin valtakunnallista asiantuntijaverkostoa ja verkostokonsultteja. Esimerkiksi Jyväskylän HR-asiantuntijat ja kuntoutuspsykologi ovat myös Kuopion asiakkaiden käytettävissä.

Kuopion toimiston vastikään nimetty myyntipäällikkö Anne Husso uskoo, että tulevaisuudessa Opteamilla on erinomaiset mahdollisuudet tarjota entistä monipuolisemmin erilaisia työmahdollisuuksia Kuopion alueella, kun yhteistyö alueen elinkeinoelämän kanssa pääsee kunnolla vauhtiin.

– Tavoitteenamme on, että tulevaisuudessa meiltä löytyvät Kuopion parhaat tekijät ja houkuttelevimmat työmahdollisuudet, Husso lupaa.

Opteamilla on toimipisteet yli 30 paikkakunnalla Helsingistä Sodankylään. Opteamin palveluihin
kuuluvat henkilöstövuokraus, rekrytointi, henkilöstön kehittäminen ja sopeuttaminen sekä ammatillinen kuntoutus ja henkilöarvioinnit. Opteam-ketjun liikevaihdon arvioidaan kasvavan vuoden 2014 aikana 65 miljoonasta eurosta noin 75 miljoonaan euroon.

Anssi Nieminen, johtaja, Keski- ja Itä-Suomi, Opteam, p. 050 4396 060, anssi.nieminen@opteam.fi

Anne Husso, myyntipäällikkö, Opteam, p. 050 3442 482, anne.husso@opteam.fi

Opteam Kuopio, Microkatu 1 D, 70210 Kuopio

Opteam on yksi Suomen suurimmista henkilöstöpalvelualan yrityksistä. Valttejamme ovat vastuullisuus, vahva toimiala-osaaminen ja innovatiivinen tapa toimia. Yhdistämme valtakunnallisen konseptin ja paikallistuntemuksen edut yli 30 toimiston voimin Helsingistä Sodankylään. Suomen lisäksi meillä on vankka jalansija Puolassa, Slovakiassa ja Filippiineillä. Opteamin liikevaihto oli 65 milj. € vuonna 2013. www.opteam.fi