Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Tervetuloa Avainlipun 50v-syntymäpäiville Oulun torille 2.6.2015

Suomalaisen Työn Liitto

Tervetuloa Avainlipun 50v-syntymäpäiville Oulun torille 2.6.2015

Kutsu.
Julkaistu: 26.05.2015 klo 13:26
Julkaisija: Suomalaisen Työn Liitto

Suomen pitkäikäisin alkuperämerkki Avainlippu täyttää tänä vuonna 50 vuotta. Juhlistamme tätä muun muassa Avainlipun konttikiertueella, jossa jalkaudumme toreille eri puolilla Suomea. Tulemme myös Ouluun, joten

Tervetuloa tapaamaan meitä ja juhlistamaan paikallisia Avainlipun 5o-vuotissyntymäpäiviä
kahvittelun merkeissä Oulun torille 2.6.2015 klo 10.

Torilla kiintopisteenämme on Avainlipun pop-up-kontti, joka tutustuttaa suomalaiseen työhön ja ostopäätösten työllistäviin vaikutuksiin, sillä se rakennetaan ja sisustetaan Avainlippu-yritysten tuotteilla.

Kerromme tärkeää kotimaisuusasiaa 50-vuotisen taipaleen kunniaksi, esittelemme Avainlippu-yritysten tuotteita ja palveluita sekä jutustelemme mukavan toritapahtuman merkeissä. Toritapahtuma alkaa klo 10 Marttojen kahvituksella ja kutsumme paikalle Avainlippuyrityksiä, kuluttajia, mediaa ja muita paikallisia vetonauloja. Tavattavissa on myös Suomalaisen Työn Liiton toimitusjohtaja Tero Lausala.

Kontti avattiin ensimmäisen kerran Avainlippu 50-juhlaseminaarin yhteydessä Helsingissä 19.5.2015, minkä jälkeen se kiertää Suomea yhdessä Radio Novan Made in Finland-kiertueen kanssa. Avainlipun 50-vuotissynttärikiertue starttaa Oulusta (2.-3.6.) Seinäjoen (9.-10.6.) kautta Vaasaan (16.–17.6.), Jyväskylään (23.–24.6) ja Kuopioon (30.6–1.7) päätyen lopuksi Porin SuomiAreenaan (15.–17.7.2015).

Lisätietoja: www.suomiplussalle.fi

Haastattelupyynnöt:
viestintäpäällikkö Sanna Huovinen, Suomalaisen Työn Liitto, p. 050 361 3080
sanna.huovinen@avainlippu.fi

Suomalaisen Työn Liiton Avainlippu on Suomessa valmistetuille tuotteille ja Suomessa tuotetuille palveluille myönnettävä alkuperämerkki. Huhtikuussa 2015 Avainlipun käyttöoikeus on myönnetty 3000 tuotteelle, tuoteryhmälle tai palvelulle. Lue lisää suomalainentyo.fi

Avainlipun Juhlavuoden kumppaneina ovat Avainlippua kantavia yrityksiä, tuotteita ja palveluja: ABC, UPM BioVerno, RAY, Pingviini, Piltti, Smartum ja Diacor. Ympäri Suomea järjestettävissä tapahtumissa mukana kulkee merikontista rakennettu Avainlippu-koti, jota ovat rakentamassa ja sisustamassa Tikkurila, Timberwise, Vallila, Genelec, Topi-keittiöt, Cariitti, MPY:n Lilli Digitalkkari, Solifer-polkupyörät, F-Secure, Karto, KPPR-Steel Oy sekä Helsingin Villasukkatehdas. Paikallisina kumppaneina ovat mm. Best-In Kuopiossa ja Coronaria Oulussa. Avainlipun 50-vuotiskampanjan sivusto
suomiplussalle.fi