Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » T3K-hanke sai yrittäjätaustaisen projektipäällikön

T3K-hanke sai yrittäjätaustaisen projektipäällikön

Julkaistu: 29.05.2015 klo 13:53
Julkaisija: Viestintätoimisto Kumppania

Leena Kallio on aloittanut työssään T3K-hankkeen projektipäällikkönä Pohjois-Satakunnan Kehittämiskeskuksessa. Projektipäällikön työ on tiivistä yhteistyötä teollisuusyritysten kanssa.

– Leena Kalliolla on monipuolinen kokemus yritysten ja osaamisen kehittämisestä. Lisäksi hänellä on omakohtaista yrittäjätaustaa. Kyllä nämä seikat painoivat vaakakupissa, kun teimme valintaa, toteaa Pohjois-Satakunnan Kehittämiskeskus Oy:n toimitusjohtaja Marko Rajamäki

Kallio on koulutukseltaan tekniikan diplomi-insinööri, opettaja sekä hänellä on myös strategisen johtamisen eMBA-koulutus. Uudet haasteet ja tuttavuudet odottavat innokasta kehittäjää.

– Toivon pääseväni käyttämään monipuolista asiantuntemustani yritysten hyväksi. Uskon, että aiemmista laatu- ja prosessipuolen, projektihallinnan sekä konseptoinnin tehtävistä on hyötyä nykyisessä työssä, Leena Kallio toteaa.

Työ alkaa Pohjois-Satakunnan alueen teollisuusyrityksiin tutustumisella ja kehittämistarpeiden kartoittamisella. Hanke on edennyt toimintasuunnitelman hiomisella yhdessä Kaakkois-Satakunnan kollegan Pasi Rännälin kanssa. Suunnitelmasta siirrytään jalkautumaan yrityksiin.

– Tulen olemaan viimeistään syksyllä teollisuusyrityksiin yhteydessä. Yhdessä voimme pohtia, millaisia kehittämis- ja osaamistarpeita kullakin on. Kannustan olemaan rohkeasti yhteydessä, Kallio sanoo.

toimitusjohtaja Marko Rajamäki, 040 717 7578, marko.rajamaki@pskk.fi
projektipäällikkö Leena Kallio, 050 526 0382, leena.kallio@pskk.fi

Pohjois-Satakunnan Kehittämiskeskus Oy on Kankaanpään, Jämijärven, Karvian, ja Siikaisten omistama elinkeinoyhtiö. www.pskk.fi

T3K on Kaakkois- ja Pohjois-Satakunnan yhteinen hanke, jossa selvitetään yritysten tuotteisiin ja palveluihin sekä tuotantomenetelmiin liittyvät kehittämis- ja osaamistarpeet yrityskohtaisesti. Kehittämistyön käynnistämiseksi yrityksille rakennetaan muun muassa kehityspolkuja ja valitaan soveltuvimpia toteuttamistapoja, yhteistyökumppaneita sekä tarvittavia palveluntuottajia. T3K on Kestävää kasvua ja työtä 2014–2020 rakennerahasto-ohjelman mukainen EAKR -hanke.