Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Suomen Lukiolaisten Liitto hakee koulutuspoliittista asiantuntijaa

Suomen Lukiolaisten Liitto

Suomen Lukiolaisten Liitto hakee koulutuspoliittista asiantuntijaa

Julkaistu: 30.05.2014 klo 10:19
Julkaisija: Suomen Lukiolaisten Liitto

Suomen Lukiolaisten Liitto (SLL) hakee

koulutuspoliittista asiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen elokuusta 2014 alkaen.

Koulutuspoliittisena asiantuntijana vastaat SLL:n valtakunnallisesta edunvalvonnasta ja sen kehittämisestä erityisesti koulutuspolitiikan osalta. Lisäksi vastaat osaltasi SLL:n julkaisu- ja tutkimustoiminnasta sekä nuorisopoliittisesta edunvalvonnasta yhdessä muun edunvalvontaosaston kanssa.

Koulutuspoliittisen asiantuntijana valmistelet SLL:n virallisia lausuntoja ja kannanottoja, seuraat lukiolaisiin vaikuttavaa päätöksentekoa, toteutat päättäjä- ja sidosryhmäviestintää, tarjoat edunvalvonnallista jäsenneuvontaa sekä toimit kouluttajana SLL:n tapahtumilla.

Sinulta edellytämme poliittisten prosessien ja koulutusjärjestelmän kiitettävää tuntemusta, kykyä sujuvaan kirjalliseen ja suulliseen viestintään, tilanteeseen kuin tilanteeseen taipuvia sosiaalisia taitoja, tieto- ja viestintätekniikan saumatonta hallintaa sekä kapasiteettia monitahoisten yhteiskunnallisten ilmiöiden käsitteellistämiseen. Olet myös korkeakouluopintosi jo loppuun saattanut tai ainakin niiden loppusuoralla.

Eduksi katsomme kokemuksesi yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta, opiskelija- tai nuorisojärjestötoiminnasta sekä tutkimus- ja opetustyöstä.

Merkityksellisten työtehtävien vastineeksi tarjoamme sinulle houkuttelevat työsuhde-edut, uusia verkostoja sekä todistetusti Suomen parhaan, hiljattain Helsingin Töölöön muuttaneen nuorekkaan työyhteisön, jossa kehittyä niin ihmisenä kuin osaajana.

Hakemukset palkkatoiveineen ja ansioluetteloineen pyydämme lähettämään perjantaihin 13.6. mennessä sähköpostitse osoitteeseen rekrytointi@lukio.fi otsikolla "Koulutuspoliittinen asiantuntija". Haastattelut työtehtävään pidämme ensisijaisesti torstaina 19.6.

Lisätiedot:

Vt. pääsihteeri Joonas Mikkilä, 045 129 6791, joonas.mikkila@lukio.fi
Puheenjohtaja Otto Ahoniemi, 040 419 5707, otto.ahoniemi@lukio.fi

"Suomen Lukiolaisten Liitto - SLL on lukiolaisten oma valtakunnallinen, poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton edunvalvonta-, palvelu- ja harrastusjärjestö. Vuonna 1985 perustettu SLL on 50 000 jäsenen voimin yhtä kuin lukiolaiset lukiolaisten asialla."