Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Sosiaalisen median merkitys HR:n ja rekrytoinnin työkaluna kasvaa

MPS Career

Sosiaalisen median merkitys HR:n ja rekrytoinnin työkaluna kasvaa

Kutsu.
Julkaistu: 09.09.2014 klo 10:53
Julkaisija: MPS Career

Vuoteen 2025 mennessä diginatiivien osuus työvoimasta on noin 75%. Uudet sukupolvet odottavat yrityksiltä sujuvaa sosiaalisen median käyttöä jo nyt.

Netti ja sosiaalinen media tarjoavat mahdollisuuden perehtyä potentiaalisiin työnantajiin aiempaa monipuolisemmin. Tulevaisuuden työntekijät hakevat entistä aktiivisemmin tietoa organisaatioiden arvoista, työympäristöstä ja osaajista jo ennen työhakemuksen jättämistä. Parhaat osaajat haluavat tehdä töitä parhaiten osaajien kanssa!

Miten varmistat, että haluamasi osaajat saavat parhaan mahdollisen kuvan yrityksestänne? Kuinka valjastat yrityksesi asiantuntijat rakentamaan yrityksen asiantuntijamielikuvaa verkossa? Entä millaiset ratkaisut ja sosiaalisen median kanavat tukevat parhaiten rekrytointikäytäntöjä?

Tule kuulemaan ja keskustelemaan näistä aiheista aamiaistilaisuuteemme
keskiviikkona 10.9.2014 klo 8.30-10.30.

Sosiaalisen median merkitys kasvaa jatkuvasti. Tule kuuntelemaan ja keskustelemaan millainen vaikutus sosiaalisella medialla on mm. yritysten rekrytointikäyntäntöihin, yrityskuvaan osaajien keskuudessa ja mitä tulee huomioida some kanavia valitessa.

Huom. tilaisuus on täyttynyt nopeasti, suuren suosion takia pidämme toisen aamiaistilaisuuden samalla teemalla ja ohjelmalla 2.10.2014 klo 8.30-10.30.

Ilmoittaudu 2.10. tilaisuuteen osoitteeseen mps@mps.fi

Tervetuloa ja tilaisuuden avaus
Pirjo Varjus-Pitkälä, toimitusjohtaja, MPS Career Oy

Sosiaalinen media haastaa yritysten rekrytointikäytännöt
Johanna Leskinen, konsultti, MPS Career Oy

Empowering experts to communicate company expertize and values
Richard von Kaufmann, Head of Social, Founding Partner, Vaikutustoimisto Zipipop Freud

MPS:n monikanavaisilla rekrytointiratkaisuilla tavoitat haluamasi osaajat

Juha Vaara, konsultti, MPS Career Oy

Aamiaista tarjolla klo 8.30 alkaen.
Ohjelma alkaa klo 8.45.

Tilaisuus on maksuton.

MPS Career Oy
Paciuksenkatu 27, 4 krs.
Kartta

Lämpimästi tervetuloa!
Pirjo Varjus-Pitkälä, toimitusjohtaja, MPS Career

MPS Career lyhyesti

MPS Career on toiminut yritysten rekrytointi-, henkilöarviointi- ja uudelleensijoittumispalveluiden kumppanina jo vuodesta 1975. Toimintamme perustuu luottamukselliseen ja vuorovaikutukselliseen kumppanuuteen, jolla sitoudumme asiakkaamme tavoitteisiin. Olemme ylpeitä tyytyväisistä ystävällisestä ja ammattimaisesta toimintatavastamme, joka tukee asiakkaidemme henkilöstöprosesseja ja työnantajakuvaa.

MPS Career Oy on osa MPS-Yhtiöitä. Yli 120 asiantuntijaamme löydät Helsingin, Oulun, Tampereen, Turun ja Vaasan toimistoista. Olemme myös osa kansainvälistä Career Star Group -alliansia, joka tarjoaa korkealaatuisia johtamisen kehittämisen, muutosjohtamisen ja uudelleensijoittumisen palveluita maailmanlaajuisesti. www.mpscareer.fi www.mps.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki