Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Scandic hotellialan suosituin työnantaja Pohjoismaissa

Scandic Hotels

Scandic hotellialan suosituin työnantaja Pohjoismaissa

Julkaistu: 22.05.2015 klo 11:09
Julkaisija: Scandic Hotels

Scandic on jälleen yksi Pohjoismaiden suosituimmista työnantajista ja arvostetuin hotellialan yritys, jossa kaupallisen alan opiskelijat mieluiten työskentelisivät.

Scandic on korkeimmalle sijoittunut hotellialan yritys Universumin tutkimuksessa, jossa lähes 18 000 kaupallisen alan opiskelijaa valitsivat Pohjoismaiden ihanteellisimmat työnantajat 2015. Scandic sijoittuu listalla 29. suosituimmaksi työnantajaksi Pohjoismaissa.

"Olemme todella iloisia, että olemme alamme paras, ja että sijoituksellamme osoitamme vetovoimamme myös tänä vuonna. Tämä todistaa, että panostuksia, joita teemme houkutellaksemme nuoria lahjakkuuksia, arvostetaan", iloitsee Riikka Mattila, Scandic Suomen henkilöstöjohtaja.

"Työnantajat, jotka sijoittuvat korkealle tässä listauksessa, ovat onnistuneet luomaan hyvän työnantajamielikuvan ja saavuttaneet etulyöntiaseman tulevaisuuden menestystä ajatellen. Organisaatioiden menestys on riippuvainen henkilöstöstä ja parhaiden osaajien rekrytointi on menestyksen elinehto", sanoo Universumin toimitusjohtaja Petter Nylander.

Scandic työskentelee jatkuvasti mahdollistaakseen hotelli- ja ravintola-alan parhaat urapolut opiskelijoille. Scandic tekee yhteistyötä koulujen kanssa ympäri Suomen mm. oppilasvalintojen, harjoitteluiden, yritysvierailujen, opinnäyte- sekä projektitoimeksiantojen kautta.

Tutkimuksesta
Tulokset perustuvat Universum Student Survey 2015 -tutkimukseen, jossa 18 000 kaupallisen alan korkeakouluopiskelijaa Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa valitsivat ihanteellisimmat työnantajat noin 200 yrityksen joukosta.

Tutkimuksen tulokset kokonaisuudessaan: www.universumglobal.com/nordic2015

Riikka Mattila, henkilöstöjohtaja, Scandic Hotels Oy, puh. 040 522 6660,
riikka.mattila@scandichotels.com

Kati Puukko, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Scandic Hotels Oy, puh. 040 563 7049, kati.puukko@scandichotels.com