Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Sanoma-konsernin toimitusjohtaja on Vuoden Nuori Menestyjä -kilpailun suojelija

Suomen Nuorkauppakamarit ry

Sanoma-konsernin toimitusjohtaja on Vuoden Nuori Menestyjä -kilpailun suojelija

Julkaistu: 15.06.2015 klo 10:00
Julkaisija: Suomen Nuorkauppakamarit ry

Sanoma-konsernin Kaukonen: Menestys riippuu, miten käännämme talouden kasvuun

Sanoma-konsernin toimitusjohtaja Harri-Pekka Kaukonen toimii Suomen Nuorkauppakamarit ry:n Vuoden Nuori Menestyjä -kilpailun suojelijana.

Kansainvälinen Ten Outstanding Young Persons of The World -kilpailun palkinto on maailmalla arvostettu tunnustus.  Suomen Nuorkauppakamarit ry järjestää kilpailun Suomessa nimellä Vuoden Nuori Menestyjä. Palkinto jaetaan kolmelle omalla alallaan ja omilla ansioillaan menestyneelle 18–40-vuotiaille Suomen kansalaiselle. Kilpailu on järjestetään Suomessa jo 26. kerran.

Kilpailussa etsitään henkilöitä, jotka nuoresta iästään huolimatta ovat saavuttaneet omalla sarallaan jotakin ainutlaatuista, joka hyödyttää yhteiskuntaa, kansakuntaa tai maailmaa. Henkilöt innostavat omalla esimerkillään ja henkilökohtaisella kasvullaan muita ihmisiä.

”Erityisesti tässä taloudellisessa tilanteessa tervehdin ilolla kaikkia uuteen kasvuun ja innovaatioon liittyviä hankkeita. Suomalaisten yritysten ja koko yhteiskunnan menestys riippuu siitä, millä keinoin onnistumme kääntämään talouden taas kasvuun. Pidän erityisen tärkeänä sitä, että löydämme kilpailun avulla sellaisia esimerkkejä ja esikuvia, jotka voivat aidosti inspiroida kaikkia suomalaisia käyttämään koko potentiaaliaan”, Sanoma-konsernin toimitusjohtaja Harri-Pekka Kaukonen kommentoi.

Vuoden Nuori Menestyjä -kilpailun avulla nostamme esille positiivisia esimerkkejä johtajuudesta ja henkilökohtaisesta menestymisestä sekä herätämme keskustelua osaamisen, kouluttautumisen, positiivisen asenteen ja muutosmyötärinnan merkityksestä yhteiskuntamme kilpailutekijänä.

Nuorkauppakamaritoiminta juhlii tänä vuonna 100-vuotista maailmanlaajuista toimintaansa. Juhlavuoden kilpailun suojelija Harri-Pekka Kaukonen toivottaa kilpailun tervetulleeksi Sanomataloon ja kannustaa nuoria osallistumaan.

Vuoden Nuori Menestyjä -kilpailun ajankohta on muutettu syksyyn ja uusi kilpailuaika on 17.8.–16.10.2015.

Kolme voittajaa palkitaan Helsingissä Sanomatalon mediatorilla pidettävässä palkintojenjakotilaisuudessa kansainvälisenä nuorkauppakamaripäivänä 11.12.2015. Median edustajat ovat tervetulleita.

Harri-Pekka Kaukosen kuvat:

sanoma.com/fi/media-room/kuvat

Lisätietoja kilpailusta antaa Suomen Nuorkauppakamarit ry:n kilpailupäällikkö Henna Perkinen.

Henna Perkinen

Suomen Nuorkauppakamarit ry

Vuoden Nuori menestyjä, kilpailupäällikkö 2015

henna.perkinen@jci.fi

Nuorkauppakamari on kansainvälinen alle 40-vuotiaiden jäsentensä kehittymis- ja johtamiskouluttautumisjärjestö sekä kontaktiverkosto. Kehitämme yhteiskuntaa ja johtajuutta paremman tulevaisuuden turvaamiseksi.

Suomen Nuorkauppakamarit ry on perustettu vuonna 1957. Varsinaisia jäseniä on noin 2 200 ja yhdessä alumnien kanssa noin 5 000. Globaalisti Nuorkauppakamari toimii 115 maassa, yli 200 000 jäsenen voimin. www.nuorkauppakamarit.fi