Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Riikka Kouhi Tekirin digitaalisen liiketoiminnan konsultiksi

Riikka Kouhi Tekirin digitaalisen liiketoiminnan konsultiksi

Julkaistu: 11.09.2015 klo 08:45
Julkaisija: Tekir Oy

Kouhi siirtyy Tekiriin Sanoma Digital Finlandista

Viestinnän konsulttiyritys Tekir on nimittänyt digitaalisen liiketoiminnan konsultiksi KTM Riikka Kouhin alkaen 1.9.2015. Kouhi siirtyy Tekiriin Sanoma Digital Finlandista.

Riikka Kouhi on työskennellyt Sanomalla yli kymmenen vuotta ja siellä kehittänyt ja vetänyt digitaalista liiketoimintaa. Viimeksi hän on toiminut Living Business -liiketoiminnan johtajana.

”Riikka tuo Tekiriin aivan uudenlaista osaamista digitaalisesta liiketoiminnasta. Hän on toiminut digitalisaation eturintamassa jo pitkään ja menestyksellisesti. Riikan osaaminen hyödyttää jatkossa sekä asiakkaitamme konsultointiprojekteissa että yritystämme omien palveluidemme digitalisoinnissa”, Tekirin toimitusjohtaja Mikko Hämeenniemi sanoo.

"Olen todella innoissani tästä uudesta tehtävästä. Digitalisaatio koskettaa tavalla tai toisella kaikkia toimialoja ja on hienoa, että jatkossa Tekir voi olla apuna myös siihen liittyvissä kysymyksissä. Uskon, että oma osaamiseni täydentää Tekirin monipuolisten ammattilaisten joukkoa, ja on myös upeaa päästä oppimaan uutta viestinnästä ja vaikuttamisesta tältä taitavalta tiimiltä", Riikka Kouhi kommentoi.

Mikko Hämeenniemi

Riikka Kouhi
digitaalisen liiketoiminnan konsultti

***

Tekir on vaativaan maineenhallintaan erikoistunut viestinnän konsulttiyritys. Yhtiön liikevaihto vuonna 2014 oli lähes 1,6 miljoonaa euroa. Yhtiössä on 24 työntekijää.