Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Patrik Gayer viestintäkonsultiksi Tekiriin

Julkaistu: 01.07.2015 klo 10:58
Julkaisija: Tekir Oy

Patrik Gayer viestintäkonsultiksi Tekiriin

Gayer siirtyy Tekiriin ministerin erityisavustajan tehtävistä

Viestinnän konsulttiyritys Tekir on nimittänyt viestintäkonsultiksi Patrik Gayerin alkaen 31.8.2015. Gayer on aiemmin työskennellyt parlamentaarisena avustajana Euroopan parlamentissa sekä viimeksi puolustusministerin erityisavustajana ja Rkp:n ministeriryhmän viestintä- ja mediasuhteista vastaavana erityisavustajana.

”Taustansa ansiosta Patrik vahvistaa Tekirin osaamista erityisesti vaikuttajaviestinnässä. Lisäksi Patrikilla on erinomainen ymmärrys ja kokemus mediasta ja sen toiminnasta sekä vahva strateginen ajattelutapa. Nämä kaikki ovat meille tärkeitä osa-alueita, joissa olemme vahvoja ja haluamme kasvaa edelleen”, Tekirin toimitusjohtaja Mikko Hämeenniemi kommentoi nimitystä.

"Olen innoissani mahdollisuudesta jatkaa työskentelyä yhteiskunnallisten asioiden parissa. Olen vakuuttunut, että onnistunut viestintä elinkeinoelämän, kolmannen sektorin sekä poliittisten päättäjien välillä on edellytys Suomen pärjäämiselle kansainvälisessä kilpailussa. Uskon, että voin omalla osaamisellani ja verkostoillani edistää juuri tätä keskustelua. On mahtavaa päästä  mukaan dynaamiseen, eri alojen asiantuntijoista koostuvaan tiimiin oppimaan uutta viestinnästä ja yhteiskunnasta", Patrik Gayer kommentoi.

Tekir on vaativaan maineenhallintaan erikoistunut viestinnän konsulttiyritys. Yhtiön liikevaihto vuonna 2014 oli lähes 1,6 miljoonaa euroa. Yhtiössä on 21 työntekijää.

Mikko Hämeenniemi

Patrik Gayer