Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » PAMin puheenjohtajisto maanantaina Jyväskylässä

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry

PAMin puheenjohtajisto maanantaina Jyväskylässä

Julkaistu: 07.11.2014 klo 15:20
Julkaisija: Palvelualojen ammattiliitto PAM ry

Palvelualojen ammattiliitto PAMin edustajiston kokous on Jyväskylässä 11.–12.11. PAMin puheenjohtajisto aloittaa kokousmatkan tapaamalla keskisuomalaisia maanantaina sekä työpaikoilla että Jyväskylän kävelykadulla.

PAMin puheenjohtajisto eli puheenjohtaja Ann Selin, varapuheenjohtajat Jaana Ylitalo ja Kaarlo Julkunen sekä edustajiston puheenjohtajisto Joonas Tuomivaara, Arja Savolainen ja Sauli Isokoski kiertävät työpaikkoja maanantaina 10.11. seuraavasti:

12.30- 13.30 Selin ja Savolainen Jyväskylän keskustan alueella

12.30- 14.30 Ylitalo ja Isokoski Tourulan/Seppälän alueella

12.30 - 15.30 Julkunen ja Tuomivaara Palokan/Kirrin alueella

Lisäksi Selin on tavattavissa PAMin teltalla Jyväskylän kävelykadulla klo 14.00, Ylitalo klo 15.00 ja Julkunen klo 16.00. Tiedotusvälineet ovat tervetulleita tapaamaan PAMin puheenjohtajistoa.

Heidi Lehikoinen, järjestöpäällikkö, puh. 0400 877 560

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry on yksityisillä palvelualoilla työskentelevien ammattiliitto. PAMiin kuuluu noin 230 000 jäsentä, joista naisia on 80 prosenttia. Suurin osa PAMin jäsenistä työskentelee vähittäiskaupassa, majoitus- ja ravitsemisalalla, kiinteistöpalveluissa tai vartiointialalla. www.pam.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki