Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » PAMin puheenjohtaja Ann Selin keskustelemassa yhdessä Jutta Urpilaisen kanssa tulevaisuuden työelämästä Vaasassa ti 14.4.2015.

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry-Pohjanmaa ja Keski-Suomi

Kutsu.
Julkaistu: 13.04.2015 klo 10:23
Julkaisija: Palvelualojen ammattiliitto PAM ry-Pohjanmaa ja Keski-Suomi

PAMin puheenjohtaja Ann Selin  keskustelemassa yhdessä Jutta Urpilaisen kanssa tulevaisuuden työelämästä Vaasassa ti 14.4.2015

Palvelualojen ammattiliitto Pam ry:n puheenjohtaja Ann Selin on keskustelemassa yhdessä Jutta Urpilaisen kanssa tulevaisuuden työelämästä palkansaajakahvien merkeissä Café Göransissa (Rewell Center), Vaasassa tiistaina 14.4.2015 klo 16.15 - 17.15.

Myös media on tervetullut ottamaan osaa keskusteluun!

Lisätietoja antaa

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry:n

Pohjanmaan aluetoimiston aluepäällikkö

Marja Salmivuori,

marja.salmivuori@pam.fi

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry

PAM on ammattiliitto, johon kuuluu n. 230 000 palvelualan ammattilaista. PAM on sinun ammattiliittosi, jos työskentelet yksityisellä palvelualalla. PAM neuvottelee palvelualoille työehtosopimukset ja valvoo jäsentensä etuja.

Suomen suurin yksityisten palvelualojen ammattiliitto syntyi vuonna 2000. Jäseniä PAMissa on jo n. 230 000, ja suurin osa heistä työskentelee vähittäiskaupassa, hotelli- ja ravintola-alalla, kiinteistöpalveluissa sekä vartiointialalla. Voit liittyä PAMiin jo silloin, kun opiskelet palvelualalle. Opiskelijalle jäsenyys on ilmainen.