Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Nimitysuutisia - Gofore Oy

Nimitysuutisia - Gofore Oy

Julkaistu: 21.04.2015 klo 08:00
Julkaisija: Gofore Oy

Juhana Huotarinen on nimitetty ohjelmistokehityspalveluiden Johtavaksi konsultiksi 1.1.2015 alkaen. Juhana toimi Goforella aiemmin projektipäällikkönä ja tiiminvetäjänä.

Kristiina Härkönen on nimitetty jatkuvien palveluiden Johtavaksi konsultiksi 1.1.2015 alkaen. Kristiina toimi Goforella aiemmin palveluarkkitehtina.

Arto Puikkonen on nimitetty UX-palveluiden Johtavaksi konsultiksi 1.1.2015 alkaen. Arto toimi Goforella aiemmin UX-suunnittelijana ja tiiminvetäjänä.

Gofore Oy on tietoyhteiskunnan sähköisten palvelujen arkkitehtuuri- ja rakennustoimisto. Missiomme on pelastaa Suomi – nostaa Suomen kilpailukykyä ja hyvinvointia parantamalla julkisen ja yksityisen sektorin organisaatioiden tuottavuutta. Autamme asiakkaitamme kehittämään tietojärjestelmiään palvelulähtöisesti ja ketterästi pala palalta, arkkitehtuurilla ohjaten. Asiakkaitamme ovat esimerkiksi sosiaali- ja terveysministeriö, Opetushallitus, Liikennevirasto, Fonecta ja Alma Media. Toiminnallemme on ominaista huippuasiantuntemus, ripeys, aito vuorovaikutus sekä jatkuva, kannattava kasvu. Goforelaisia on Helsingissä ja Tampereella yhteensä 109 ja tavoittelemme tänä vuonna yli 13 miljoonan euron liikevaihtoa. Gofore saavutti 3. sijan Suomen parhaat työpaikat 2015 -tutkimuksessa. Yritys on perustettu vuonna 2001. www.gofore.com