Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Nimitysuutisia Gofore Oy

Nimitys.
Julkaistu: 08.06.2016 klo 10:59
Julkaisija: Gofore Oy

TkK Iiris Saarenpää on nimitetty nuoremmaksi palveluarkkitehdiksi 1.4.2016 alkaen.

DI Teemu Kurki on nimitetty ohjelmistosuunnittelijaksi 1.4.2016 alkaen.

FM Eero Hosiaisluoma on nimitetty vanhemmaksi palveluarkkitehdiksi 1.4.2016 alkaen.

FM Jaakko Timperi on nimitetty vanhemmaksi palveluarkkitehdiksi 1.4.2016 alkaen.

Insinööri (AMK) Ilkka Seppälä on nimitetty tekniseksi projektipäälliköksi 1.4.2016 alkaen. Ilkka toimi Goforella aiemmin vanhempana ohjelmistosuunnittelijana.

Gofore Oy on johdon konsultoinnin ja tietojärjestelmien kehittämisen asiantuntijayritys. Missiomme on muuttaa maailma paremmaksi digitalisaation keinoin ja työkulttuuria uudistamalla. Autamme asiakkaitamme kehittämään tietojärjestelmiään palvelulähtöisesti ja ketterästi pala palalta, arkkitehtuurilla ohjaten. Asiakkaitamme ovat esimerkiksi sosiaali- ja terveysministeriö, Opetushallitus, Liikennevirasto, Verohallinto, Fonecta ja Alma Media. Toiminnallemme on ominaista huippuasiantuntemus, ripeys, aito vuorovaikutus sekä jatkuva, kannattava kasvu. Goforelaisia on Helsingissä ja Tampereella yli 160 ja tavoittelemme tänä vuonna n. 18,5 miljoonan euron liikevaihtoa. Gofore saavutti 3. sijan Suomen parhaat työpaikat 2016 -tutkimuksessa ja 26. sijan Euroopan parhaat työpaikat 2015 -tutkimuksessa. Yritys on perustettu vuonna 2001. www.gofore.com