Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Nimitysuutinen: Martin Arhippainen, Coromatic Oy

Coromatic Oy

Nimitysuutinen: Martin Arhippainen, Coromatic Oy

Nimitys.
Julkaistu: 08.11.2011 klo 15:30
Julkaisija: Coromatic Oy

Konesalien rakentamiseen ja varmistettun virransyöttöön erikoistunut Coromatic Oy on nimittänyt sähköinsinööri Martin Arhippaisen varavoimalaitteiden myynti-insinööriksi 10.10.2011 alkaen.

Lisätiedot:

Coromatic Oy
Markkinointi- ja viestintäpäällikkö
Taina Ahti
taina.ahti@coromatic.fi

Coromatic Group on pohjoismainen konserni, johon kuuluu johtavia IT-jatkuvuuden turvaamiseen ja varmistettuun sähkönsyöttöön erikoistuneita yrityksiä. Konserni tarjoaa konsultointi- ja analysointipalveluja, konesalien kokonaisvaltaista rakentamista sekä huolto- ja ylläpitopalveluja. Konserniin kuuluvat Coromatic Oy:n lisäksi Coromatic AB, Metric Power Systems AB, Skandinaviska Kraftprodukter AB Ruotsissa, Metric AS Norjassa sekä Scanpocon ja Coromatic A/S Tanskassa. Pääomistaja on yksityinen pääomasijoittaja EQT. Vuonna 2010 konsernin liikevaihto oli 650 miljoonaa Ruotsin kruunua eli yli 72 miljoonaa euroa. Konsernilla on yhteensä 235 työntekijää ja sen pääkonttori sijaitsee Bromman kaupunginosassa Tukholmassa.