Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Nimitys Nakkila Boilersissa – Mikko Kauppi aloittaa myyntipäällikkönä Jorma Elon jäädessä eläkkeelle

Nakkila Boilers Oy

Nimitys.
Julkaistu: 17.06.2015 klo 09:24
Julkaisija: Nakkila Boilers Oy

Nakkila Boilers Oy:n myyntipäällikön, Jorma Elon, jäädessä sopimuksensa mukaisesti heinäkuun alusta eläkkeelle on toimitusjohtaja Raimo Kivioja nimittänyt seuraajaksi Mikko Kaupin.

”Jorma Elo jää eläkkeelle ansiokkaasta työsuhteesta. Hän on työskennellyt Nakkila Groupin palveluksessa neljä vuosikymmentä”, Raimo Kivioja kertoo.

Uudessa tehtävässään 2.7.2015 aloittava Mikko Kauppi on koulutukseltaan diplomi-insinööri. Kauppi teki diplomityönsä arinakattilan päästöjen hallinnasta Nakkila Boilersille ja on työskennellyt yhtiössä viimeiset kolme vuotta, ensin projekti-insinöörinä ja sittemmin myynti-insinöörinä.

”Opiskelin pääaineena poltto- ja voimalaitostekniikkaa ja sivuaineena teollisuustaloutta. Uskon, että voin tarjota tehtävään sopivasti sekä osaamista ja tuoreita näkemyksiä", Mikko Kauppi kertoo.

”Energia-alan ajankohtainen haaste on ilmastokysymysten ratkaiseminen. Vaatimukset tulevat kiristymään entisestään sekä Suomessa että kansainvälisillä markkinoilla. Energiatehokkuus on tärkeä keino päästöjen vähentämiseksi. Päästöjen hallinta on jo vuosia ollut Nakkila Boilersilla vahvuus ja kilpailuetu. Mikon osaaminen sopii tähän jatkumoon erinomaisesti”, Kivioja jatkaa.

Raimo Kivioja, toimitusjohtaja, 0500 221 080

Mikko Kauppi, myyntipäällikkö, 044 063 7278

Nakkila Group -konserni palvelee asiakkaitaan kansainvälisesti erilaisissa säiliö- ja prosessilaitetarpeissa sekä biopolttoainekäyttöisten lämpölaitosten investoinneissa. Konserniin kuuluvat Nakkila Works Oy ja Nakkila Boilers Oy. www.nakkilagroup.fi