Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » MUUTOKSIA TRADEKAN HALLINNOSSA

MUUTOKSIA TRADEKAN HALLINNOSSA

Julkaistu: 11.12.2014 klo 14:30
Julkaisija: Tradeka

Tradeka-Yhtiöt Oy:n yhtiökokouksessa on tänään valittu yhtiön hallituksen uudeksi jäseneksi ja varapuheenjohtajaksi Huoltovarmuuskeskuksen toimitusjohtaja, oikeustieteen kandidaatti  Raimo Luoma.

Samalla yhtiökokous valitsi toiseksi uudeksi hallituksen jäseneksi Osuuskunta Tradekan hallituksen varapuheenjohtajan, kasvatustieteen maisteri Minna Lintosen. Samassa yhteydessä Margit Eteläniemi jää pois Tradeka-Yhtiöt Oy:n hallituksesta.

Osuuskunta Tradekan hallitus puolestaan valitsi asianajaja  Marjo Kiukkosen Osuuskunnan hallituksen 2. varapuheenjohtajaksi.

Toimitusjohtaja Perttu Puro, 040-779 3436, 09-733 5001

www.tradeka.fi

Osuuskunta Tradeka on hallinnointiosuuskunta, joka omistaa Osuuskunnan jäsenetutoiminnasta vastaavan Tradeka-palvelut oy:n sekä 98 % Osuuskunnan ydinliiketoimintoja hallinnoivasta Tradeka-Yhtiöt Oy:stä. Tradeka-Yhtiöt Oy omistaa kokonaan hotelli- ja ravintolatoimintaa harjoittavan Restel Oy:n sekä sijoitustoimintaa harjoittavan Tradeka-sijoitus oy:n. Tradekan säätiö on puolestaan edistysmielisen osuustoimintaliikkeen aatteellista ja sivistyksellistä perinnettä ylläpitävä säätiö, joka omistaa 46 % Tradeka-Yhtiöt Oy:n määräysvallasta. Osuuskunnalla on noin 255 000 jäsentä.

www.tradeka.fi