Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Muutoksia SOL-yhtiöiden johdossa

Muutoksia SOL-yhtiöiden johdossa

Julkaistu: 10.08.2011 klo 21:15
Julkaisija: SOL Palvelut Oy

Toimitusjohtajana 20 vuotta toiminut Anu Eronen siirtyy SOL Palvelut Oy:n hallituksen puheenjohtajaksi ja jatkaa kotimaisten yhtiöiden hallituksissa. Anun ikämittari kertoi kesäkuun alussa 65 ja konsernin palvelusta on kertynyt kaikkiaan 38 vuotta.

SOL Palvelut Oy:n toimitusjohtajaksi on nimitetty Juhapekka Joronen 1.9.2011 alkaen. Juhapekka on toiminut emoyhtiön SOLEMO Oy:n kansainvälisten toimintojen johtajana kymmenkunta vuotta johtaen Viron, Latvian, Moskovan ja Pietarin kuuden yrityksen toimintaa. Juhapekalle vastaavat liiketoimintajohtajat Ismo Heikkonen ,Anu Jokinen Matti Paasonen Marco Sivonen ja kehittämisestä vastaava johtaja Jussi Ylinen sekä kansainvälisten toimintojen johtaja Lauri Leskinen .

SOLEMO Oy:n toimitusjohtajaksi on nimitetty Peppi Kaira , joka jatkaa edelleen myös SOL Pesulapalvelut Oy:n toimitusjohtajana ja koordinoi kansainvälisten yritysten pesulatoiminnan. SOL Henkilöstöpalvelut Oy:n toimitusjohtaja Niilo Kemppe ja konsernin henkilöstö- ja lakiasiain johtaja Timo Sairanen vastaavat toimistaan Pepille.

Juhapekka ja Peppi ovat toimineet pitkään konsernin hallitusten jäseninä, missä jatkavat edelleen.

juhapekka.joronen@sol.fi , puh. 0400 733 916

peppi.kaira@sol.fi , puh. 040 534 9375

niilo.kemppe@sol.fi , puh. 040 721 0714

anu.eronen@sol.fi , puh. 0400 402 261

Tietoja SOLista:

SOL on suuri suomalainen, vakavarainen palvelualan perheyritys. Tuotamme monipuolisia siivous-, toimitila-, kiinteistönhoito- ja turvapalveluita. Pesulapalvelumme helpottavat kuluttajien arkea ja henkilöstöpalvelumme tarjoavat joustavasti palveluosaajia yrityksille. Tavoitteenamme on ylittää kuluvana vuotena 316 miljoonan euron liikevaihto. Kansainväliset tytäryhtiömme palvelevat Ruotsissa, Virossa, Latviassa, Liettuassa ja Venäjällä. Palveluksessanne on noin 11 000 aurinkoista SOLilaista, joista noin 3 000 kansainvälisissä toiminnoissa.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki