Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Muistutuskutsu: PAMin Ann Selin keskustelee Porissa työelämän tulevaisuudesta

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry

Muistutuskutsu: PAMin Ann Selin keskustelee Porissa työelämän tulevaisuudesta

Kutsu.
Julkaistu: 05.02.2015 klo 13:52
Julkaisija: Palvelualojen ammattiliitto PAM ry

Kutsumme Teidät tiedotustilaisuuteen perjantaina 6.2.2015 klo 12.00 Puuvillan Kauppakeskukseen (Siltapuistokatu 14, Pori, kauppakeskustoimisto, 2 krs. Opastus TopSportin viereiseltä huolto-ovelta). Ennen tilaisuuden alkua tarjoilemme kevyen brunssin klo 11.30 alkaen.

Tilaisuuden aiheina ovat työelämän muutokset ja sen tuomat haasteet tulevaisuudessa. Aiheesta kertomassa on Palvelualan ammattiliitto PAMin ja myös Palvelualojen maailmanliitto UNI Global Unionin uunituore puheenjohtaja Ann Selin.

Lisäksi kauppakeskusjohtaja Pasi Välimaa kertoo Kauppakeskus Puuvillan avajaisten jälkeisistä tunnelmista ja Puuvilla-hankkeen vaikutuksesta maakunnan vetovoiman kehittämiseen.

Tiedotustilaisuuden jälkeen medialla on mahdollisuus haastatella PAMin Ann Seliniä ja tutustua K-citymarket Puuvillan myymälärakenteeseen.

Vahvistathan osallistumisesi sähköpostilla veera.forsbacka@porinpuuvilla.fi tai puhelimitse p. 044 535 9663.

Tervetuloa!

PAM

Porin Puuvilla Oy

K-citymarket Puuvilla