Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » MUISTUTUSKUTSU KAPASITEETTI - JOHTAJAN MENESTYSTEKIJÄ -KIRJAN JULKISTUSTILAISUUTEEN

Pilgrim Oy

Kutsu.
Julkaistu: 27.11.2014 klo 09:00
Julkaisija: Pilgrim Oy

Hyvä johtajuus ei ole vain johtamisoppien soveltamista ja organisaatioiden ohjaamista. Monipuolinen johtaja ymmärtää omat heikkoutensa ja kehittää kapasiteettiaan aktiivisesti. Johtajien ja asiantuntijoiden pelkkä substanssiosaaminen ei enää riitä, vaan eri kapasiteetit on otettava tehokkaasti käyttöön!  Liian moni johtaja ja asiantuntija palaa kuitenkin loppuun eikä saa valjastettua täyttä kapasiteettiaan käyttöönsä.

Kapasiteetti – Johtajan menestystekijä –teos herättää jokaisen johtajan arvioimaan omaa psyykkistä, sosiaalista, eettistä ja fyysistä kapasiteettiaan. Kirja on ajatuksia herättävä ja käytännönläheinen teos parempaan johtajuuteen. Johtajien burn out loppuu nyt! Kirjan ovat kirjoittaneet Antti Hagqvist, Mika Nevalainen ja Jari Puranen.

Kirjassa ovat mukana myös omalla tarinallaan Alkon toimitusjohtaja Hille Korhonen, Konecranesin tietohallintojohtaja Antti Koskelin ja Vivuksen toimitusjohtaja Jarkko Turtiainen.

Tervetuloa Kapasiteetti-teoksen julkistustilaisuuteen:

Perjantaina 28.11.2014 klo 14.00-15.30
Hotelli Kämp, Peilisali, Pohjoisesplanadi 29

Ilmoittautumiset ke 26.11. mennessä:
mika.nevalainen@fitra.fi

ANTTI HAGQVIST on Ironcoaching Oy:n perustaja, yritysvalmentaja ja urheilu- tapahtumien tuotantoon ja valmennukseen perustetun IC Eventsin hallituksen puheen- johtaja. Antti on ollut kirjoitta- massa useita kirjoja, mm. Aja Kovempaa, Triathlon: Voita Itsesi! ja Bisnesatleetti.

MIKA NEVALAINEN on kokenut liikkeenjohdon, myynnin ja markkinoinnin ammattilainen. Hän on toiminut toimitusjohtajana, viestintäjohtajana sekä viestintäkonsulttina.Tällä hetkellä Mika toimii liikkeenjohdon konsulttina sekä kustannusyhtiö Fitra Oy:n toimitusjohtajana.

JARI PURANEN on Ironcoaching Oy:n valmentaja ja toimitusjohtaja. Urheilujohtamiseen erikoistunut Jari on toiminut mm. liiketoiminnan kehitystehtävissä sekä Kisakal- lion Urheiluopiston Myyntipäällikkönä ja Työhyvinvoinnin asiantuntijana.