Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » MPS Prewise kutsuu: Turvaa ihmiset, turvaa liiketoimintasi -aamiaistilaisuus 5.11.2015

MPS Prewise

Kutsu.
Julkaistu: 26.10.2015 klo 12:10
Julkaisija: MPS Prewise

Turvaa ihmiset, turvaa liiketoimintasi

Suomessa on tapahtunut vuoden 2015 aikana yli 20 kuolemaan johtanutta työtapaturmaa. Turvallisuus on pettänyt – osaamisessa, ohjeistuksessa, varusteissa, sääntöjen tuntemisessa tai niiden noudattamisessa.

Samaan aikaan toisaalla autojätti on menettänyt maineensa. Valvonta on pettänyt – kulttuurissa, johtamisessa, arvoissa.

Organisaatiokulttuuri, jossa katsotaan läpi sormien toiminnan puutteita, on vaaraksi kaikille sen kanssa toimiville ja samalla koko liiketoiminnalle. Yksittäiset kuolemaan johtaneet tapaturmat  ja suuryityksen vilppi ovat toteutuneita riskejä, jotka olisi voitu ehkäistä ennalta. Tervetuloa aamiaistilaisuuteemme torstaina 5.11.2015 klo 8.30-10.30 kuulemaan, miten kestävää yrityskulttuuria voidaan rakentaa osaamisen kehittämisellä, joka tavoittaa jokaisen.

Ilmoittaudu mukaan osoitteeseen mps@mps.fi

Skanskan turvallisuusasiantuntija Riku Heinonen ja MPS Prewisen asiantuntijat kertovat case esimerkkien avulla miten organisaatioiden vaatimuksenmukaista ja eettistä toimintaa voidaan tukea tuloksellisesti ja motivoivasti.

Tervetuloa ja tilaisuuden avaus
Iiro Pohjanoksa, toimitusjohtaja, MPS Prewise Oy

Sääntöjenmukainen toiminta osana turvallista yrityskulttuuria
Eevi Kuokkanen, suunnittelujohtaja, MPS Prewise Oy

Mitattava verkkokoulutus riskienhallinnan välineenä
Iiro Pohjanoksa, toimitusjohtaja, MPS Prewise Oy

Case Skanska - käytännön kouluttautuminen työturvallisuuteen verkkokoulun avulla
Riku Heinonen, turvallisuusasiantuntija, Skanska Oy

Aamiaista tarjolla klo 8.30 alkaen. Ohjelma alkaa klo 8.45. Paikkoja on rajoitetusti. Tilaisuus on maksuton.

MPS-Yhtiöt Paciuksenkatu 27  00270 Helsinki
Kartta, liikenneyhteydet  ja ajo-ohjeet >>
Virtuaalisesti Twitterissä #MPSBreakfast

MPS Prewise lyhyesti

MPS Prewise on asiantuntijakumppani muutoksen jalkautukseen ja henkilöstölähtöiseen liiketoiminnan kehittämiseen. Tuotamme asiakkaillemme arvoa tehostamalla muutoksen läpivientiä, kasvattamalla osaamista sekä valmentamalla esimiehiä parempaan johtamiseen.

Oma tutkimusyksikkömme antaa meille erinomaisen lähtökohdan analyyttiselle tilannearvioinnille ja oikeiden kehittämistoimenpiteiden valinnalle. Tunnustettu digitaalinen osaamisemme tuo asiakkaillemme tehokkuutta ja skaalaetua sekä mahdollistaa globaalit viestintä- ja valmennusratkaisut.

Kuulumme MPS-Yhtiöihin. Konsernimme kautta toimimme kansainvälisesti 6 maassa Pohjoismaista Aasiaan.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki