Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Miten johtaa, rekrytoida ja sitouttaa onnistuneesti työntekijöitä Kiinassa ja Kiinaan?

MPS-Yhtiöt

Kutsu.
Julkaistu: 03.06.2014 klo 10:22
Julkaisija: MPS-Yhtiöt

Oikeiden avainhenkilöiden tunnistaminen ja valinta kiinalaisen paikallisyrityksen johtoon on menestyksen edellytys pohjoismaalaisille yrityksille. Kiinalaisia työntekijöitä rekrytoitaessa ja johdettaessa on tärkeä tunnistaa työkulttuurien erot ja tietää, mitkä ovat pohjoismaalaisen työnantajan vahvuudet ja heikkoudet kiinalaisten silmissä.

Annamme ratkaisuja ja vinkkejä onnistuneeseen johtamiseen, rekrytointiin ja henkilöstön sitouttamiseen Kiinassa.

Tervetuloa MPS aamiaistilaisuuteen perjantaina 6.6.2014 klo 8.30-10.30!

Kiinan valtavilla markkinoilla toimivien yritysten kilpailu avainosaajista kiihtyy. Tule kuuntelemaan ja keskustelemaan Kiinan työmarkkinoiden ajankohtaisista teemoista, johtamisesta, rekrytoinneista ja avainhenkilöiden sitouttamisesta.

Tervetuloa ja tilaisuuden avaus
Jaakko Norilo, Senior Advisor, MPS-Yhtiöt

Mitä erityispiirteitä tulee ottaa huomioon johdettaessa kiinalaisia alaisia?
Miten rekrytoida ja sitouttaa kiinalaisia osaajia tehokkaasti suomalaisyrityksiin?
Tero Kosonen, toimitusjohtaja, MPS China

Tilaisuutta moderoi konsultti Minna Hirsimäki MPS Prewise Oy:stä. Minnalla on expat-kokemusta Kiinan työmarkkinoilta vuosilta 2009-2011. MPS Prewisen nettisivuille pääset tästä.

Aamiaista tarjolla klo 8.30 alkaen.
Ohjelma alkaa klo 8.45.

Tilaisuus on maksuton.

MPS-Yhtiöt
Paciuksenkatu 27, 4 krs.
Kartta

Ilmoittaudu tästä 4.6. mennessä >>

Lämpimästi tervetuloa!
Tero Kosonen, toimitusjohtaja, MPS China

MPS Chinan toimitusjohtaja Tero Kososella on lähes 20 vuoden Kiina-kokemus, joista 5 vuotta MPS:n Kiinan ja Aasian alueen johtajana. Lisäksi hän on toiminut puheenjohtajana Shanghain ja Guangdongin suomalaisissa kauppayhdistyksissä. MPS:llä Tero keskittyy suorahakuun, johdon -ja johtoryhmien arviointeihin, valmennukseen ja johtamisen konsultointiin.
MPS Chinan nettisivuille pääset tästä.

MPS-Yhtiöt lyhyesti

MPS on suomalainen, kansainvälisesti toimiva johtamisen, muutoksenhallinnan ja strategisten henkilöstöratkaisujen asiantuntija. Lähes 40 vuoden kokemuksella tiedämme, että hyvä johtaminen ja motivoitunut henkilöstö ovat lähtökohta liiketoiminnan menestykselle. Suomessa toimimme brändeillä MPS Executive Search, MPS Career ja MPS Prewise. Baltiassa, Venäjällä ja Kiinassa toimivat MPS-Yhtiöt sekä kansainväliset verkostomme EXS International ja Career Star Group varmistavat asiakkaan tarpeisiin vastaamisen maailmanlaajuisesti. www.mps.fi, www.mpsglobe.com

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki