Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Minna Tallgren Lemminkäiseltä VRP:n talousjohtajaksi

VRP

Minna Tallgren Lemminkäiseltä VRP:n talousjohtajaksi

Julkaistu: 14.03.2016 klo 09:45
Julkaisija: VRP

HTK Minna Tallgren on nimitetty VRP Rakennuspalvelut Oy:n talousjohtajaksi 8.3. alkaen. Hän työskentelee myös yhtiön johtoryhmässä. Tallgren työskenteli aiemmin Lemminkäisellä Business Controllerina ja talouspäällikkönä 11 vuotta.
Alun perin keskisuomalainen VRP on yhtiöittänyt toimintansa alueyhtiöihin ja saavuttanut vankan jalansijan Tampereen talousalueella. Yhtiön toiminta laajenee parhaillaan Etelä-Suomeen ja pääkaupunkiseudulle.

Tallgren halusi hypätä mukaan voimakkaasti kasvavaan keskikokoiseen rakennusyhtiöön. 4800 henkilön Lemminkäinen vaihtui Tallgrenin urapolulla 130 henkilön VRP:hen.
– On mielenkiintoista selvittää ja ymmärtää rakennusprojekteja, joissa linkittyy juridiikka, talous ja tuotanto. Rakennusliiketoiminnassa avainasioita ovat rahoitus, tuloutus ja verotus. Isoissa ja kansainvälisissä organisaatioissa osaajat keskittyvät syvällisesti, mutta usein suppeampaan osa-alueeseen.
– Talousjohtaja tiimeineen tukee omalta osaltaan liiketoiminnan kasvua. Tällä porukalla on hienoa päästä luomaan VRP:n kasvutarinaa. Tase kunnossa, vakavarainen, kasvava, Tallgren kuvailee.

Ennen rakennusalalle päätymistä Minna Tallgrenin työuraan on sisältynyt muun muassa Fortumin turvevoimalaitoksen, Flextronicsin elektroniikkatehtaan ja Inionin lääketieteen teollisuuden taloushallinnon tehtäviä.

Konsernijohtaja Markus Tanninen, puh. 040 7322438
Talousjohtaja Minna Tallgren, puh. 0400 447859

VRP verkossa
www.vrp.fi
Kuvapankki Flickrissä

VRP - Hyvän rakentaja

VRP Rakennuspalvelut Oy on vuonna 1985 perustettu kokenut ja vahva suomalainen rakennusliike. Erityisosaamistamme  ovat vaativa korjausrakentaminen, teollisuus- ja liiketilarakentaminen, KVR-urakointi ja oma asuntotuotanto. Liikevaihtomme vuonna 2015 oli 36 miljoonaa euroa, ja henkilöstöömme kuuluu 130 ammattilaista.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki