Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » L&T huolehtii jatkossa Helsingin Diakonissalaitoksen piha-alueista

Lassila & Tikanoja

L&T huolehtii jatkossa Helsingin Diakonissalaitoksen piha-alueista

Julkaistu: 30.09.2016 klo 13:46
Julkaisija: Lassila & Tikanoja

Lassila & Tikanoja (L&T)  ja Helsingin Diakonissalaitos (HDL) ovat tehneet sopimuksen, joka koskee noin kahdenkymmenen kiinteistön piha-alueiden kunnossapitoa.

Yhteistyöhön kuuluu myös erityinen työllistämispolku, jonka avulla vaikeasti työllistyviä halutaan saada mukaan työelämään. Tämänkaltainen yhteiskunnallinen vastuu sopii sekä L&T:n että HDL:n arvoihin.

”Olemme Helsingin Diakonissalaitoksen kanssa tehdyssä sopimuksessa sitoutuneet työllistämis- ja koulutusohjelmaan. Tämä on uusi ja mielenkiintoinen tapa tehdä yhteistyötä ja vaikuttaa samalla yhteiskunnallisiin asioihin", kertoo liiketoimintajohtaja Antti Niitynpää.

”Helsingin Diakonissalaitos ulkoisti kiinteistöhuollon Arelle ja piha-alueiden huoltotyöt L&T:lle. Helsingin Diakonissalaitoksen säätiölle ulkoistuspäätöksen tärkeimmät kriteerit olivat työsuhteiden jatkumisen varmistaminen, kumppaneiden sitoutuminen säätiölle tärkeiden työllistämishankkeiden edistämiseen sekä luonnollisesti parhaan ylläpidon varmistaminen säätiön kiinteistöomaisuudelle. Uskomme yhteistyön uusien kumppaneiden kanssa edistävän merkittävästi kiinteistöjemme kunnossapitoa ja prosesseja säätiölle tärkeän omaisuuserän arvon säilyttämiseksi”, sanoo HDL:n kiinteistöjohtaja Teemu Sipilä

Lisätiedot:

Antti Niitynpää, antti.niitynpaa@lassila-tikanoja.fi tai p. 0400 231 167

Lassila & Tikanoja on palveluyritys, joka on muuttamassa kulutusyhteiskuntaa tehokkaaksi kierrätysyhteiskunnaksi. Yhteistyössä asiakkaidemme kanssa pienennämme jätemääriä ja pidennämme kiinteistöjen käyttöikää, ohjaamme materiaalit hyötykäyttöön sekä vähennämme raaka-aineiden ja energian käyttöä. Autamme asiakkaitamme keskittymään omaan ydinliiketoimintaansa ja säästämään ympäristöä. Yhdessä luomme hyvinvointia ja työpaikkoja. L&T toimii Suomessa, Ruotsissa ja Venäjällä. L&T:n liikevaihto vuonna 2015 oli 646,3 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 8 000 henkilöä. L&T on listattu Nasdaq Helsingissä.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki