Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Lahden Messujen toimitusjohtaja siirtyy johtamaan Hämeen kauppakamaria

Lahden Messut Oy

Lahden Messujen toimitusjohtaja siirtyy johtamaan Hämeen kauppakamaria

Julkaistu: 23.09.2015 klo 13:30
Julkaisija: Lahden Messut Oy

Lahden Messut Oy:n toimitusjohtaja DI Jussi Eerikäinen on pyytänyt 21.9.2015 eroa toimitusjohtajan tehtävästä, jossa hän on toiminut yli kahdeksan vuoden ajan.

Jussi Eerikäinen on nimitetty 21.9.2015 Hämeen kauppakamarin toimitusjohtajaksi. Toimitusjohtajan vaihdos tullaan toteuttamaan joustavasti vuoden loppuun mennessä.

Lisätietoa:
Lahden Messut Oy
Jussi Eerikäinen
p. 040 739 9303

Jari Salonen
hallituksen puheenjohtaja
p. 044 021 1211

Lahden Messut Oy tunnetaan korkealaatuisista ammatti- ja erikoismessuistaan. Toiminnan oleellisena osana ovat myös näytteilleasettajille tarjottavat suunnittelu- ja rakennuspalvelut sekä messukalusteiden ja -tarvikkeiden vuokraus. Lahden Messut toimii yhteistyökumppanina ja teknisenä toteuttajana erilaisissa messuissa ja tapahtumissa. Uudistuneen Lahden Messukeskuksen tilojen vuokraus näyttelyille, messuille, seminaareihin, yritystilaisuuksiin, kokouksiin ja konsertteihin on tärkeä osa Lahden Messujen palvelutoimintaa.