Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Kauppakeskus Goodman valitsi SOL Palvelut Oy:n yhteistyökumppaniksi

SOL Palvelut Oy

Kauppakeskus Goodman valitsi SOL Palvelut Oy:n yhteistyökumppaniksi

Julkaistu: 26.08.2014 klo 12:28
Julkaisija: SOL Palvelut Oy

KOy Hämeenlinnakeskus on solminut SOL Palvelut Oy:n kanssa yhteistyösopimuksen Kauppakeskus Goodmanin vartiointipalveluiden tuottamisesta. Lokakuussa alkavan sopimuksen piiriin kuuluu kauppakeskuksen järjestyksenvalvonta ja vartiointipalvelut.

Yhteistyön tavoitteena on mahdollistaa kauppakeskus Goodmanin asiakkaille ja henkilöstölle turvallinen ja miellyttävä kauppakeskus asioida, oleskella sekä työskennellä.

Hymyileviä asiakaskontakteja päivittäin

SOLin tärkeimpänä tehtävänä on tuottaa palvelut kauppakeskuksen arvojen mukaisesti, jotka näkyvät kaikille positiivisessa ja asiakaspalvelevassa asenteessa työtehtävästä riippumatta. Käytännössä se tarkoittaa näkyvää vartijaa tai järjestyksenvalvojaa, joka on tekemisissä kaikkien asiakkaiden kanssa opastaen ja neuvoen ja asiakkaita palvellen.

• Kauppakeskus Goodman muuttaa merkittävästi koko Hämeenlinnan keskustaa. Olemme kiitollisia ja innoissamme siitä että saamme olla mukana näin merkittävässä toiminnassa, kertoo palvelupäällikkö Arto Mäkinen SOLista.

SOL Palvelut Oy osti Linnan Vartijat Oy:n vuoden 2014 vaihteessa, täten SOL on merkittävä toimija nyt myös Hämeenlinnan talousalueella. Turvallisuuspalveluiden tuottajana SOL on alueen suurin.

KOy Hämeenlinnakeskus kilpailutti kauppakeskuksen turvallisuuspalvelut, jossa SOL valikoitui muista palveluntarjoajista asiantuntevan, joustavan ja positiivisen palvelumallinsa ansiosta.

SOL Palvelut Oy

Arto Mäkinen, palvelupäällikkö puh. 040 513 7258