Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Kansanedustaja Ilkka Kanerva vauhdittaa yritysten kasvua ja verkostoitumista Turussa

The Caviar Club

Julkaistu: 16.10.2013 klo 08:15
Julkaisija: The Caviar Club

The Caviar Club, liike-elämän verkostoitumistapahtuma kokoontuu Turussa, Submarinan tiloissa torstaina 7.11.2013.

Tilaisuuden keskustelijoiksi saadaan kansanedustaja Ilkka Kanerva ja MARK Suomen markkinointiliiton toimitusjohtaja Lauri Sipilä. He tulevat puhumaan markkinoinnin roolista tuloksen teon moottorina, niin yksityisten yritysten, kuin poliitikonkin uralla.

Tilaisuus alkaa klo 16.00 ja päättyy klo 19.00.

Illan aikana ohjelmassa on mm. ohjattua verkostoitumista, pääpuheenvuorot, arvontaa, ja tottakai syötävää ja juotavaa.

Osallistujien kesken arvotaan pullo shampanjaa.

Liput ovat 25 € ja nämä voi varata osoitteesta:

www.thecaviarclub.fi

Kuvia ensimmäisestä tapahtumastamme täällä:

The Caviar Club on liike-elämän verkostoitumista edistävä tapahtuma, jonka päämääränä on edesauttaa Suomalaisten yritysten kasvua, kehitystä ja laajentumista. Joka toinen kuukausi järjestettävissä tilaisuuksissa on paikalla kaksi vaihtuvaa pääpuhujaa, jotka ovat suomalaisille jo tunnettuja, ja jotka omaavat pitkäkestoisen kokemuksen liike-elämästä. The Caviar Club tulee kiertämään Suomea eri kaupungeissa, jotta kaikilla halukkailla olisi mahdollisuus päästä mukaan.