Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Johdon työnohjauksella laatua johtamiseen

Johdon työnohjauksella laatua johtamiseen

Julkaistu: 23.09.2013 klo 13:00
Julkaisija: Editor Helsinki Oy / Editori.fi

Omantunnon kysymys johtajalle: Vietkö aamuisin työpaikalle mukanasi myönteistä ajattelua, motivointia ja hyvää työilmapiiriä vai rahtaatko sinne kielteisiä tunteita ja huonoa ilmapiiriä niin, että se sekä näkyy ja kuuluu äänensävyssäsi, eleissäsi ja toimintatavoissasi?

Mikäli vastauksesi on jälkimmäinen vaihtoehto, löytyy johdon työnohjauksesta apua parempaan johtajuuteen. Siinä paneudutaan omiin työtapoihin ja asenteisiin sekä henkilöstöjohtamiseen: miten alaisten kanssa selvitellään ikäviä asioita, mm. kiusaamista tai päihde- ja peliriippuvuustapauksia.

– Työnohjauksessa pyritään parempaan johtajuuteen. Siinä ei sparrata ainoastaan tulostavoitteita vaan tavoitteena on hyvä itsetuntemus ja johtajana toimimisen kehittäminen. Työnohjauksessa arvioidaan omaa toimintaa ja opitaan siitä, selvittää työnohjauksen käsitettä kouluttaja Matti Nokela. Hänellä on pitkä kokemus erityisopettajana, rehtorina, kouluttajana sekä johdon ja henkilöstön työnohjaajana. Hänen yrityksensä Aavekonsultit Oy / Pääkaupunkiseudun työnohjauskeskus on toiminut jo 30 vuoden ajan.

Lue koko artikkeli: http://bit.ly/15X60A3

Editori Helsinki Oy - yritysviestinnän asiantuntija

Editori.fi-asiantuntijakanava tuo esille oman alansa asiantuntijat, persoonat ja vaikuttajat. www.editori.fi

Lisätiedot: Valtteri Rantalainen | p. 09 4241 2223 | valtteri.rantalainen(a)editorhelsinki.fi | www.editorhelsinki.fi