Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » It-yritykset joukolla microsoftilaisten tueksi - "Meillä on aina kysyntää hyville tekijöille"

Numeron Oy

Julkaistu: 31.05.2016 klo 13:00
Julkaisija: Numeron Oy

Kun Microsoft viime viikon keskiviikkona julkisti lopettavansa matkapuhelintuotantonsa Suomessa ja irtisanovansa sen myötä yli 1 000 henkilöä, riensi joukko IT-yrityksiä apuun. Tukensa irtisanottaville tarjoaa myös tamperelainen työvoiman hallinnan ohjelmisto- ja asiantuntijayritys Numeron Oy.

"Uutinen oli suuri takaisku paitsi irtisanottaville, myös koko Tampereen talousalueelle", harmittelee Numeronin toimitusjohtaja Seppo Varpukari. "Onneksi tiukan paikan tullen on löytynyt mahtava talkoohenki. Me Numeronilla olemme iloisia, että voimme kasvuyrityksenä olla mukana auttamassa."

Suomen nopeimmin kasvaviin teknologiayrityksiin (Deloitte Technology Fast 50 -sijoitus 2013, 2014 ja 2015) lukeutuva Numeron on sijoittunut myös Deloitte Technology Fast 500 EMEA -listalle eikä kasvulle näy loppua. Uusia numeronilaisia aloittaa edelleen keskimäärin kuukausittain.

"Tällä hetkellä etsimme osaajia erityisesti ohjelmistokehityksen pariin ja asiantuntijatehtäviin", summaa Varpukari. "Meillä on aina kysyntää hyville tekijöille, ja talosta löytyykin jo ennestään muun muassa entisiä nokialaisia."

Seppo Varpukari
Numeron Oy
seppo.varpukari@numeron.com

Numeron Oy on Suomen johtava työvoiman hallinnan asiantuntija-­ ja ohjelmistoyritysNumeron on keskittynyt  tuottamaan palveluita työvoimavaltaisille organisaatioille ja sen päätuote Numeron WFM (Workforce Management) on ohjelmistoratkaisu työvoiman hallintaan haastavissa toimintaympäristöissä. Yrityksessä työskentelee yli 50 työntekijää, jsen toimipisteet sijaitsevat Tampereella ja Helsingissä. Nykyisin Visma Groupiin kuuluva Numeron on perustettu 2002, mutta sen juuret juontavat vuoteen 1993. www.numeron.com