Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Hyvä lehdistön edustaja

Julkaistu: 21.09.2016 klo 13:06
Julkaisija: TTS Työtehoseura

Tervetuloa tutustumaan TTS Työtehoseuran uuteen koulutuskalustoon Rajamäelle

TTS Työtehoseura on Etelä-Suomen suurin logistiikka-alan kouluttaja ja alueen ainoa metsäalan ja maanrakennusalan kouluttaja. Automaatio ja digitalisaatio lisääntyvät nopeasti niin työkoneissa kuin kuljetuskalustossakin. Tämä luo uusia osaamistarpeita kuljettajille, mikä on huomioitava koulutuksen sisällössä ja oppimisympäristöissä. Voidakseen toteuttaa ajanmukaista kuljettajakoulutusta TTS Työtehoseura on uusinut koko kuljetuskoulutuksen kaluston.

Tervetuloa tutustumaan uusiin ajoneuvoihin sekä metsä- ja maanrakennuskoneisiin sekä kuulemaan niiden vaikutuksesta koulutukseen.

Tilaisuuden aluksi Työtehoseuran toimitusjohtaja Juha Ojala kertoo koulutuksen tulevaisuuden näkymistä ja logistiikka-alan johtaja Aarno Lybeck siitä, miten uusi tekniikka vaikuttaa koulutukseen. Mercedes-Benzin edustaja Veho hyötyajoneuvoista esittelee uusien kuorma-autojen ja bussien tekniikkaa. Tarjolla on myös pientä purtavaa, jonka jälkeen tutustuminen uusiin autoihin ja niiden ominaisuuksiin.

Aika: 26.9. klo 14.00–16.00

Paikka: TTS Työtehoseura, Kiljavantie 6, Nurmijärven Rajamäki

Esittelytilaisuus alkaa klo 14, mutta lehdistölle varataan tilaisuus saapua paikalle jo klo 13.00 alkaen, jolloin esittelijät ovat jo paikalla.

Lisätietoja: Johtaja Aarno Lybeck Työtehoseura, logistiikka-ala, p. 044 7143 763, aarno.lybeck@tts.fi

Ilmoittautumiset www.tts.fi/ilmoittautuminen

TTS Työtehoseura on valtakunnallinen koulutus-, tutkimus- ja kehittämisorganisaatio, joka kouluttaa vuosittain noin 10000 opiskelijaa eri alojen ammattilaisiksi. Koulutustoiminnan lisäksi TTS Työtehoseura tutkii ja kehittää noin 100 vuosittaisen projektin avulla työmenetelmien toiminnallisuutta, tehokkuutta ja tuottavuutta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki