Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Henkilöstön kehittäminen on todellinen investointi Venäjän markkinoilla

Editor Helsinki Oy / Editori.fi

Henkilöstön kehittäminen on todellinen investointi Venäjän markkinoilla

Julkaistu: 23.09.2013 klo 08:30
Julkaisija: Editor Helsinki Oy / Editori.fi

Valmennukset ja koulutukset ovat todellinen investointi Venäjän markkinoilla toimiville yrityksille. – Kun  henkilöstön kehittämiseen panostetaan pitkäjänteisesti, on mahdollisuus vaikuttaa henkilöstön vaihtuvuuteen, joka on Venäjällä toimivien yritysten suuri haaste. Se on myös erottautumistekijä valtavilla markkinoilla, toimitusjohtaja Jukka Vento Awara Eduhouse Trainingista toteaa.

Vento on huomannut, että henkilöstön motivointi on monen yrityksen agendalla Venäjällä. – Venäläinen työntekijä vaihtaa herkästi työpaikkaa, joten henkilöstön vaihtuvuus on yritysten suuri haaste. Siksi pitkäjänteinen panostus henkilöstön kehittämiseen, on Venäjän markkinoilla toimiville yrityksille todellinen investointi ja erottautumistekijä.

Pitkäjänteistä yhteistyötä

Vennon mukaan henkilöstön kehittäminen ja valmennuskulttuuri on Venäjällä vielä varsin nuorta. – Tyypillisesti valmennukset nähdään kertaluontoisena tapahtumana, eikä niinkään pitkäkestoisena prosessina. Rakennamme koulutukset siten, että ne ovat prosesseja, joiden tavoitteena on saada aikaan vaikuttavuutta yrityksen henkilöstössä, mikä näkyy viimeisellä rivillä. Siksi teemme aina huolellisen alkukartoituksen, perehdymme yrityksen toimintaan ja suunnittelemme valmennuksen. Olennaista on, että kokonaisuuteen liittyy vaikuttavuuden mittaaminen ja seuranta.

Lue koko artikkeli: http://bit.ly/1eqWPLB

Editori Helsinki Oy - yritysviestinnän asiantuntija

Editori.fi-asiantuntijakanava tuo esille oman alansa asiantuntijat, persoonat ja vaikuttajat. www.editori.fi

Lisätiedot: Valtteri Rantalainen | p. 09 4241 2223 | valtteri.rantalainen(a)editorhelsinki.fi | www.editorhelsinki.fi