Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » GOFORE KEHITTÄMÄÄN YLEN DIGITAALISIA PALVELUJA TULEVAISUUDEN HAASTEISIIN

Gofore Oy

GOFORE KEHITTÄMÄÄN YLEN DIGITAALISIA PALVELUJA TULEVAISUUDEN HAASTEISIIN

Julkaistu: 31.05.2016 klo 08:02
Julkaisija: Gofore Oy

Yleisradio (Yle) valitsi Goforen kumppanikseen palvelukehittämisen puitejärjestelyyn. Goforen asiantuntijat tarjoavat konsultointi- ja asiantuntijapalveluja arkkitehtuurin ja prosessien kehittämistä koskevalla palvelualueella. Palveluja käytetään Ylessä esimerkiksi kokonaisarkkitehtuurin ja arkkitehtuuriprosessien kehittämiseen kokonaisuutena sekä Ylen eri domain-alueilla.

Suoran kumppanuuden lisäksi Gofore on mukana alihankkijana puitejärjestelyn ICT- ja tuotanto tekniikkapalvelujen kehittämisen, hankinnan ja hallinnan palvelualueella.

Gofore Oy
Juha Virtanen, myyntijohtaja
050 413 3136, juha.virtanen@gofore.com

Yleisradio Oy