Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » ENTREPRENEUR OF THE YEAR -KASVUYRITTÄJÄKILPAILU ETENEE: LÄNSI-SUOMEN ALUEVOITTAJAT JULKISTETAAN TURUSSA 14.10.2010

Ernst & Young

Julkaistu: 06.10.2010 klo 13:15
Julkaisija: Ernst & Young

Ernst & Youngin järjestämä vuosittainen Entrepreneur of the Year -kasvuyrittäjäkilpailu etenee Turkuun, jossa järjestetään Länsi-Suomen aluekilpailu torstaina 14.10. Tapahtumassa esitellään alueen ehdokkaat ja palkitaan Länsi-Suomen aluevoittajat.

Kilpailukauden 2010 teemaksi on nostettu kansainvälinen kasvu. Kauden seminaari- ja muissa kasvuyrittäjätilaisuuksissa pohditaan mm. kansainvälistymisen haasteita ja riskejä. Pienten kotimarkkinoiden vuoksi suomalaiset kasvuyritykset kohtaavat kansainvälistymisen haasteet usein jo toimintansa alkumetreillä. Kansainvälinen menestys edellyttää yrityksiltä vahvaa strategiaa ja markkinaosaamista, asiakastarpeiden ymmärtämistä ja verkostojen punomista.

Toimituksenne edustaja on tervetullut seminaariin kuulemaan, miten suomalainen kasvuyrittäjä voi menestyä näissä haasteissa. Lisäksi tilaisuudessa julkistetaan Länsi-Suomen aluekilpailun voittajat, jotka jatkavat kisaamista koko Suomen kasvuyrittäjäpalkinnosta valtakunnallisessa loppukilpailussa.

Kansainvälistyminen kasvun mahdollistajana
Aika: torstai 14.10.2010 klo 8.30 - 12.00
Paikka: Submarina, Linnankatu 32, Rantakatu 4, Turku

Klo 8.30     Ilmoittautuminen ja kahvitarjoilu

Klo 9.00     Seminaarin avauspuheenvuoro: Tarkastelussa tulevaisuus
Aluejohtaja Jari Henttula, Ernst & Young

Länsi-Suomen kilpailuehdokkaiden esittely

Muuttuva kansainvälistyminen – omistajan näkökulmia
vuorineuvos Maarit Toivanen-Koivisto, hallituksen puheenjohtaja, Onninen Oy
Entrepreneur of the Year -tuomariston puheenjohtaja

Klo 10.00     Kahvitauko ja keskustelua

Klo 10.30     Tietoisku; kansainvälistyminen ja veroriskit
Johtaja Markku Järvenoja, veropalvelut, Ernst & Young

Paneelikeskustelu: Onko kasvuyrityksellä varaa olla kansainvälistymättä?

Panelistit:
toimitusjohtaja Pekka Heikonen, Pemamek Oy LTd
toimitusjohtaja Mika Kaukonen, VMP Group
toimitusjohtaja Mika Laurilehto, Deltamarin Oy
teollisuusneuvos Rauno Mattila, Trafo-Group
toimitusjohtaja Pekka Sairanen, Domus Group
partner Petri Ojala, yritysjärjestelyt, Ernst & Young
paneelin puheenjohtaja, päätoimittaja Heidi Hammarsten, Fakta

Länsi-Suomen aluekilpailu: palkintojenjako

Lounas

Klo 13.00     Tilaisuus päättyy

Ilmoittautumiset ja lisätiedot:
Netprofile Finland, Susanna Isohanni, susanna@netprofile.fi, puh. 040 560 4849
Markkinointipäällikkö Johanna Mäkelä, johanna.makela@fi.ey.com, puh. 040 529 4475.

Tervetuloa!

Mikko Rytilahti
Entrepreneur of  the Year -kilpailun johtaja
Ernst & Young

Ernst & Young on johtava maailmanlaajuinen tilintarkastuksen, verokonsultoinnin, yritysjärjestelyiden, liikkeenjohdon konsultoinnin ja liikejuridiikan asiantuntija. Yhteiset arvot ja vahva sitoutuminen laatuun muodostavat perustan 144 000 ammattilaisemme kansainväliselle yhteistyölle. Vaikutamme henkilöstömme ja asiakkaidemme sekä meitä ympäröivän yhteiskunnan kasvuun ja kehitykseen tunnistamalla mahdollisuudet ja tukemalla tavoitteiden toteuttamisessa. Lisätietoja löydät osoitteesta www.ey.com/fi.

Entrepreneur of the Year
Ernst & Young Entrepreneur of the Year on arvostettu kansainvälinen tunnustuspalkinto menestyville kasvuyrittäjille. Se rohkaisee kasvuhakuiseen, vastuulliseen yrittäjyyteen ja kannustaa yrittäjiä, jotka innostavat muita visioillaan, johtajuudellaan ja saavutuksillaan. Entrepreneur of the Year tukee kasvavan ja kannattavan liiketoiminnan rakentajia ja antaa heille tunnustusta yli 50 maassa alueellisella, kansallisella ja maailmanlaajuisella tasolla toteutettavassa kasvuyrittäjäkilpailussa. www.eoy.fi