Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » ENTREPRENEUR OF THE YEAR –KASVUYRITTÄJÄKILPAILU ETENEE: HÄMEEN JA KESKI-SUOMEN ALUEVOITTAJAT JULKISTETAAN TAMPEREELLA 12.10.2010

Ernst & Young

Julkaistu: 05.10.2010 klo 10:12
Julkaisija: Ernst & Young

Ernst & Youngin järjestämä vuosittainen Entrepreneur of the Year -kasvuyrittäjäkilpailu etenee Hämeen ja Keski-Suomen aluekilpailutapahtumaan 12.10. Tampereelle. Tilaisuudessa esitellään alueen ehdokkaat ja palkitaan aluevoittajat.

Kilpailukauden 2010 teemaksi on nostettu kansainvälinen kasvu. Kauden seminaari- ja muissa kasvuyrittäjätilaisuuksissa pohditaan mm. kansainvälistymisen haasteita ja riskejä. Pienten kotimarkkinoiden vuoksi suomalaiset kasvuyritykset kohtaavat kansainvälistymisen haasteet usein jo toimintansa alkumetreillä. Kansainvälinen menestys edellyttää yrityksiltä vahvaa strategiaa ja markkinaosaamista, asiakastarpeiden ymmärtämistä ja verkostojen punomista.

Toimituksenne edustaja on tervetullut seminaariin kuulemaan, miten suomalainen kasvuyrittäjä voi menestyä näissä haasteissa. Lisäksi tilaisuudessa julkistetaan Hämeen ja Keski-Suomen aluekilpailun voittajat, jotka jatkavat kisaamista koko Suomen kasvuyrittäjäpalkinnosta valtakunnallisessa loppukilpailussa.

Kansainvälistyminen kasvun mahdollistajana
Aika: tiistai 12.10.2010 klo 8.30 - 13.00
Paikka: Tampere-talon auditorio, Yliopistonkatu 55, Tampere

Klo 8.30     Ilmoittautuminen ja kahvitarjoilu

Klo 9.00     Seminaarin avauspuheenvuoro: Tarkastelussa tulevaisuus
Aluetoimistojohtaja Tapio Ali-Tolppa, Ernst & Young

Hämeen ja Keski-Suomen kilpailuehdokkaiden esittely

Case

Klo 10.00     Kahvitauko ja keskustelua

Klo 10.30     Tietoisku; kansainvälistyminen ja veroriskit
Johtaja Markku Järvenoja, veropalvelut, Ernst & Young

Paneelikeskustelu: Onko kasvuyrityksellä varaa olla kansainvälistymättä?

Panelistit:
paneelin puheenjohtaja, toimitusjohtaja Tommi Rasila, Tampereen kauppakamari
toimitusjohtaja Erkki Solja, Kiilto Family Oy, Entrepreneur of the Year -tuomariston jäsen
hallituksen puheenjohtaja Harri Sjöholm, Oy Robit Rocktools Ltd
yrittäjäneuvos, hallituksen puheenjohtaja Matti Koskenkorva, Panostaja Oyj
teollisuusneuvos, toimitusjohtaja Risto Käkelä, Avant Tecno Oy
senior manager Tero Leikas, yritysjärjestelypalvelut, Ernst & Young

Hämeen ja Keski-Suomen aluekilpailu: palkintojenjako

Klo 12.00     Lounas

Klo 13.00    Tilaisuus päättyy

Ilmoittautumiset ja lisätiedot:
Netprofile Finland, Susanna Isohanni, susanna@netprofile.fi, puh. 040 560 4849
Markkinointipäällikkö Johanna Mäkelä, johanna.makela@fi.ey.com, puh. 040 529 4475.

Tervetuloa!

Mikko Rytilahti
Entrepreneur of the Year -kilpailun johtaja
Ernst & Young

Ernst & Young on johtava maailmanlaajuinen tilintarkastuksen, verokonsultoinnin, yritysjärjestelyiden, liikkeenjohdon konsultoinnin ja liikejuridiikan asiantuntija. Yhteiset arvot ja vahva sitoutuminen laatuun muodostavat perustan 144 000 ammattilaisemme kansainväliselle yhteistyölle. Vaikutamme henkilöstömme ja asiakkaidemme sekä meitä ympäröivän yhteiskunnan kasvuun ja kehitykseen tunnistamalla mahdollisuudet ja tukemalla tavoitteiden toteuttamisessa. Lisätietoja löydät osoitteesta www.ey.com/fi.

Entrepreneur of the Year
Ernst & Young Entrepreneur of the Year on arvostettu kansainvälinen tunnustuspalkinto menestyville kasvuyrittäjille. Se rohkaisee kasvuhakuiseen, vastuulliseen yrittäjyyteen ja kannustaa yrittäjiä, jotka innostavat muita visioillaan, johtajuudellaan ja saavutuksillaan. Entrepreneur of the Year tukee kasvavan ja kannattavan liiketoiminnan rakentajia ja antaa heille tunnustusta yli 50 maassa alueellisella, kansallisella ja maailmanlaajuisella tasolla toteutettavassa kasvuyrittäjäkilpailussa. www.eoy.fi