Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Ennakkokutsu medialle: Kivirakentajat Pikkuparlamentissa - Suomea rakentamassa

Rakennustuoteteollisuus RTT ry, Betoni ja muuratut rakenteet

Ennakkokutsu medialle: Kivirakentajat Pikkuparlamentissa - Suomea rakentamassa

Kutsu.
Julkaistu: 26.11.2015 klo 14:31
Julkaisija: Rakennustuoteteollisuus RTT ry, Betoni ja muuratut rakenteet

Rakennusala on yksi Suomen talouden moottoreista. Keskiviikkoaamuna 2.12.2015 keskustellaan Kivirakentajien johdolla siitä, miltä rakentamisen tulevaisuus Suomessa näyttää, kuinka norminpurku tukee tervettä kilpailua, millaisen rakentaminen työllistää tulevaisuudessa sekä millaisilla innovaatioilla rakennetaan tulevaisuuden Suomea.

Mukana keskustelemassa eduskuntaryhmän puheenjohtaja Matti Vanhanen (kesk), talousvaliokunnan puheenjohtaja Kaj Turunen (ps) sekä kansanedustajat Sirpa Paatero (sd) ja Elina Lepomäki (kok). Kivirakentajia edustavat Betoniteollisuus ry:n  hallituksen puheenjohtaja Pertti Halonen sekä Betoniteollisuus ry:n toimitusjohtaja Jussi Mattila.

Kahvitarjoilu

Milloin:             Keskiviikko 2.12.2015
Kellonaika:       9.00-11.00
Missä:              Pikkuparlamentin kansalaisinfo (Eduskunnan lisärakennus, os. Arkadiankatu 3)
Järjestäjät:       RTT:n betoni ja muuratut rakenteet sekä keskustan eduskuntaryhmä

Ilmoittautumiset, haastattelupyynnöt ja lisätiedot: ulla.rask@hkstrategies.com

Rakennusteollisuus RT ry on Elinkeinoelämän keskusliitto EK:n jäsen toimien talonrakennus-, infra- ja erikoisurakoitsijoiden sekä rakennustuoteteollisuuden yhteinen edunvalvontajärjestö. RT on EK:n neljänneksi suurin jäsenliitto. Rakennustuoteteollisuus RTT ry on Rakennusteollisuus RT ry:n jäsen ja Betoniteollisuus ry on puolestaan RTT ry:n jäsen.