Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Energiaseminaarista näkökulmia yritysten kehittämiseen

Energiaseminaarista näkökulmia yritysten kehittämiseen

Julkaistu: 26.08.2014 klo 16:01
Julkaisija: Viestintätoimisto Kumppania

Energialla on merkittävä asema joka päivä elämässämme. Vatajankosken Sähkö on viime vuosina kehittänyt energia-alan palvelujaan monilla osa-alueilla. Nyt paikallinen energiayhtiö tarjoaa uusia eväitä yrityksille energiaseminaarin muodossa.

Energiaseminaari järjestetään Kankaanpäässä torstaina 18.9.2014. Seminaarissa avataan keskustelua maailmantalouden näkymistä ja niiden vaikutuksista sähkömarkkinoihin. Myös johtamiseen ja esimiestyöhön on tarjolla työkaluja ja tuoreita näkemyksiä.

– Haluamme olla asiakasta lähellä niin kuluttaja- kuin yritysmarkkinoillakin. Järjestämme nyt ensimmäistä kertaa yrityksille kohdennetun seminaarin. Saimme mukaan hyviä puhujia, joiden esityksistä yritysten johtajat ja omistajat saavat välineitä organisaationsa kehittämiseen, kertoo Vatajankosken Sähkön varatoimitusjohtaja Petri Paajanen.

Seminaarissa OP-Private -johtaja Ville Aalto-Setälä puhuu Venäjän tilanteen vaikutuksista Suomeen ja toimitusjohtaja Esko Kytömäki Energiameklareista kertoo tukkusähkön hintaan vaikuttavista tekijöistä.

– Filosofian tohtori Timo Kultanen on yksi johtamisen kärkiosaajista Suomessa ja hän kertoo, miten psykologiset taidot vaikuttavat menestymiseen ihmisten ja palveluiden johtamisessa. Päivän varaaminen kalenteriin kannattaa varmasti.

Tapahtuma järjestetään Kuntoutuskeskus Kankaanpäässä torstaina 18.9.2014 klo 8.30–16.00.

Lisätietoja: Vatajankosken Sähkö, varatoimitusjohtaja Petri Paajanen, puh. 044 578 2275, petri.paajanen@vatajankoski.fi

Vatajankosken Sähkö on paikallinen, itsenäinen ja jatkuvasti kehittyvä energiayhtiö. Yhtiö myy sähköenergiaa noin 17 500 asiakkaalle Pohjois-Satakunnassa ja lähialueilla. Asiakasmääräinen markkinaosuus alueella on noin 90 prosenttia. Kankaanpäässä yhtiö myy myös kaukolämpöä.