Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Elisa laski yritysasiakkaiden roaming-hintoja alle EU-regulaatiohintojen

Elisa Oyj

Elisa laski yritysasiakkaiden roaming-hintoja alle EU-regulaatiohintojen

Julkaistu: 24.04.2013 klo 09:11
Julkaisija: Elisa Oyj

Elisa alkaa tarjota yritysasiakkailleen mobiililiittymää, jonka roaming-hinnoittelu on koko EU-alueella ja Venäjällä alle EU:n verkkovierailuasetuksen määrittelemien hintojen. Muutoksen myötä soittamisen hinta laskee 30 % alle tämän hetkisen EU-regulaatiohinnan, ja mobiilin datasiirron hinta on parhaimmillaan jopa 90 % alle EU-regulaatiohinnan.

Alle EU-regulaatiohintojen oleva roaming-hinnoittelu sisältyy Elisan yritysasiakkaille tarjottavaan uudistettuun mobiililiittymään (Elisa Idea). Tässä pakettihinnoitellussa liittymässä on automaattisesti mukana edullinen roaming-hinnoittelu. Pakettihinnoitelluissa liittymissä kiinteään kuukausihintaan sisältyy kotimaassa tietty määrä puhetta, tekstiviestejä ja dataa.

- Hintamuutoksella haluamme reagoida kansainvälisen mobiilikäytön kasvavaan tarpeeseen. Uudistus on tehty ajatellen erityisesti sellaisia pieniä ja keskisuuria yrityksiä, joilla on liiketoimintaa ulkomailla. Tästä lähtökohdasta käsin pidämme tärkeänä, että edulliset roaming-hintamme ovat voimassa joustavasti laajalla alueella, eli koko EU:n alueella ja Venäjällä, kertoo Jorma Niemelä Elisalta.

Lisätiedot:
Jorma Niemelä, johtaja, Yritysasiakkaat, Connectivity-liiketoiminta, p. 050 61029, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa Idea -mobiiililiittymän roaming-hinnat EU-alueella ja Venäjällä 24.4.2013 alkaen
Puhelun soittaminen 0,20€/min, vastaanotto 0,05€/min ja tiedonsiirto 5€/pvä (jopa 75Mt), alv 0 %

EU-verkkovierailuasetuksen mukaiset hinnat
Puhelun soittaminen 0,29€/min, vastaanotto 0,08€/min ja tiedonsiirto 0,70€/Mt, alv 0 %

Elisa on tietoliikenne- ja ICT-palveluyritys. Tuomme elämyksiä suomalaisten elämään ja tuottavuutta liiketoimintaan online- ja ICT-palveluillamme. Palvelemme noin 2,2 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Mobiililiittymien markkinajohtajana tarjoamme asiakkaillemme kattavan ja nopean verkon, joka mahdollistaa 3G- ja 4G-palvelut. Liikevaihtomme vuonna 2012 oli 1,55 miljardia euroa ja henkilöstömäärämme 3 860. Tarjoamme palvelut kansainvälisesti yhteistyössä Vodafonen ja Telenorin kanssa. Lisätietoja www.elisa.fi